Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stoof schreef:Labradors(types) zijn vaak heel onstuimig dus ik vind het niet echt een hond voor bij kleine kinderen. Alles staat en valt natuurlijk bij de opvoeding. Poedels zijn leuke gezinshonden, ook Newfoundlanders en andere Molossers staan vaak bekend voor hun kindvriendelijkheid. Ik zou zoeken naar een ras/hond met een laag energiegehalte en een die tegen een stootje kan.
Sammy_xxs schreef:Zo viel mn zoontje in slaap
[ Afbeelding ]
En een paar minuten later lagen ze zo
[ Afbeelding ]
Ideaall voor kids
Maarja ik ben gek op staffords, zou je geen andere hond aanraden
dierenfan schreef:Sammy_xxs schreef:Zo viel mn zoontje in slaap
[ Afbeelding ]
En een paar minuten later lagen ze zo
[ Afbeelding ]
Ideaall voor kids
Maarja ik ben gek op staffords, zou je geen andere hond aanraden
Nu vertrouw ik mijn honden echt wel met kinderen maar NOOIT van mijn leven dat ik het 1 kind toe zou laten zo op één van mijn honden te gaan liggen. Hoe lief de hond ook dit is gewoon vragen om problemen en daar zou ik nooit van zijn leven om willen vragen!!!
Ik kan niet snappen dat er mensen trots op zijn dat hun kind dit zomaar kan. Dadelijk doet ze de hond pijn en hapt deze eens van zich af en de zoveelste 'hij beet zonder aanleiding' komt weer naar boven.
Soms snap ik heel goed waarom de cijfers van eigen honden die eigen mensen bijten zo hoog ligt of eigenlijk eigen honden die het kind bijten zo hoog ligt.......