. Ongetwijfeld zal de ene reu meer last hebben van opspelende hormonen dan de ander, maar ik ga mijn reu echt niet laten castreren omdat een ander een loopse teef het losloopgebied mee in neemt. Het is gewoon heel natuurlijk hondengedrag.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ongetwijfeld zal de ene reu meer last hebben van opspelende hormonen dan de ander, maar ik ga mijn reu echt niet laten castreren omdat een ander een loopse teef het losloopgebied mee in neemt. Het is gewoon heel natuurlijk hondengedrag.. Paperboy schreef:Ik ben benieuwd hoeveel reuen ook echt onder appel staan met een loopse teef zoals zoveel mensen hier beweren, geloof er niet zo in eerlijk gezegd. Ongetwijfeld zal de ene reu meer last hebben van opspelende hormonen dan de ander, maar ik ga mijn reu echt niet laten castreren omdat een ander een loopse teef het losloopgebied mee in neemt. Het is gewoon heel natuurlijk hondengedrag..
Paperboy schreef:Ik ben benieuwd hoeveel reuen ook echt onder appel staan met een loopse teef zoals zoveel mensen hier beweren, geloof er niet zo in eerlijk gezegd. Ongetwijfeld zal de ene reu meer last hebben van opspelende hormonen dan de ander, maar ik ga mijn reu echt niet laten castreren omdat een ander een loopse teef het losloopgebied mee in neemt. Het is gewoon heel natuurlijk hondengedrag..
. Mijn reu mag ook niet op teefjes rijden, ik pak hem dan rustig bij zijn halsband en zet hem weer netjes met 4 poten op de grond. Maar een loopse teef in een losloopgebied vind ik niet nodig....
, redelijk "save" dus nog .... Paperboy schreef:Lauratje_88 ben benieuwd hoe je hem daar dan "snel" vanaf heb geholpen? Waarschijnlijk niet mijn manier..... Mijn hond is geen wolf en ik ben geen hond. Mijn reu mag ook niet op teefjes rijden, ik pak hem dan rustig bij zijn halsband en zet hem weer netjes met 4 poten op de grond. Maar een loopse teef in een losloopgebied vind ik niet nodig....

Paperboy schreef:Lauratje_88 slaan is niet mijn ding.....ik geloof ook niet dat mijn reu van een mep op zijn kont onder de indruk zou zijn met een loopse teef voor zijn neus.... Maar goed ligt misschien ook aan het type hond, slaan vind ik not done zeker niet voor dit soort natuurlijk gedrag. En nee ik zie mij niet als roedelleider en mijn honden weten ook echt wel dat ik een mens ben... Als ik een roedelleider zou zijn zou ik voorop moeten rennen met jagen en moeten dekken... huh nee dankje. Ik heb een aantal regels, maar loopse teefjes kom ik (zelden, 1 x gebeurd) tegen dus dat is gewoon aanlijnen dan en doorlopen....
onze hond miste ook nog eens haar heupkoppen wegens HD, dus kon het helemaal niet hebben, dat extra gewicht vanachter.
Kuggur schreef:Lauratje_88 schreef:Mijn niet gecastreerde reu luisterde zelfs als er loopse teven in de buurt waren. Hij kon zelfs zonder problemen met loopse teven spelen en samen gaan wandelen. Als ik me omdraaide en zei kom we gaan liep die altijd direct mee. Heb zelfs al enkele loopse teven bij hun eigenaar moeten gaan afleveren omdat ze achter hem aan liepen.
Homofiel...?