En het egeltje van fifil is pas overleden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

),
.

DayDream21 schreef:Mij lijkt een baardagaam heel leuk! Ik weet verder niet of ze voor jou wel handig zijn met reizen enzo.
Ze maken (voor zo ver ik weet) niet echt geluid, en ze kunnen van kleur veranderenZe worden namelijk rood al ze boos zijn.
mijn buurvrouw heeft er eentje en die komt met zijn kop tussen je haar zitten, lekker warm. Zo schattig
dees_daan schreef:Babymuisjes (pinkie's) kan je kopen als ze al dood zijn uit, ze zijn dan bevroren dus je hoeft ze alleen nog te ontdooien.
Krekels kom je niet onderuit.
Anders zijn krekels prima te ontwijken
) Magrathea schreef:dees_daan schreef:Babymuisjes (pinkie's) kan je kopen als ze al dood zijn uit, ze zijn dan bevroren dus je hoeft ze alleen nog te ontdooien.
Krekels kom je niet onderuit.
Als je een reptiel neemt dus.Anders zijn krekels prima te ontwijken
![]()
Maar, ja, die muisjes kun je bevroren kopen. Buuf geeft die ook maar heel soms hoor, hij hoeft dan ook 2 weken niks meer te eten ofzo
ryukapple schreef:Fredjes zijn ook leuk en prima mee te nemen en je kan er leuk mee spelen. ken ook meerdere studenten met fredjes. Al hebben ze wel wat onderhoud maar ze zijn superleuk (vind ik dan)

Maar is genoeg over te vinden op het internet. Magrathea schreef:ryukapple schreef:Fredjes zijn ook leuk en prima mee te nemen en je kan er leuk mee spelen. ken ook meerdere studenten met fredjes. Al hebben ze wel wat onderhoud maar ze zijn superleuk (vind ik dan)
Fred Kroket?
Hmm wat ik van fretjes juist begreep is dat fretjes echt wel een flinke opvoeding nodig hebben. Mijn vriend heeft een kennis die ze heeft. Hij heeft ook veel honden gehad, en deze man vergeleek fretten opvoeden met "het opvoeden van een pittige hond".
Zou ik niet zomaar aan beginnen dusMaar is genoeg over te vinden op het internet.
beatje schreef:Een cavia,
A ze worden oud
B zoeken contact met je en fluiten zo lief.
C stinken niet zo hard als een konijne,zeker als je vrouwtjes neemt.
Wij hebben van alles gehad van konijn tot valkparkiet tot ratjes.
Maar toen mijn cavia's overleden ,heb ik die toch het hardst gemist.
heb evt. een papagaai in de aanbieding die een scheidsrechterfluitje nadoet
Magrathea schreef:Als je een reptiel neemt dus.Anders zijn krekels prima te ontwijken
.
Ik zit ook sinds kort op kamers en heb een super schattig hagedisje. Als zijn lichtje overdag en aan het begin van de avond aan staat staat het gezellig. Ook is hij erg actief waardoor ik veel afleiding heb van schoolwerk aangezien het een soort van real-life televisie is, en ook doet ie aan poppenkast spelletjes door zich verdekt op te stellen en toch te proberen mij in de gaten te houden.
Ann_moi schreef:Ik zou ook voor een reptiel gaan.Ik zit ook sinds kort op kamers en heb een super schattig hagedisje. Als zijn lichtje overdag en aan het begin van de avond aan staat staat het gezellig. Ook is hij erg actief waardoor ik veel afleiding heb van schoolwerk aangezien het een soort van real-life televisie is, en ook doet ie aan poppenkast spelletjes door zich verdekt op te stellen en toch te proberen mij in de gaten te houden.
De levende krekels vallen ook wel mee vind ik. De eerste keer moest ik even slikken, maar als je er gewoon wat in schudt heb je er geen last van. Ook hoef je ze niet overdreven vaak te voeren, en van de bak kan je een supercreatief pimp project maken met plantjes enz. Oftewel, het ideale huisdier.