!Gewoon naar buiten laten dat dier, en desnoods als je dat echt niet wilt mee uit nemen aan een kattenhalsband als je de honden uitlaat?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
delerium schreef:Volgens mij vinden ze hun bek vooral handig om hun doelwit goed vast te houden tijdens het trappen.
Katten kunnen overigens niet denken "Ik ga de hond eens even zieken". Het zijn eerder de ultieme wezens om hun behoeften/instincten NU uit te willen voeren.
Misschien is er iets in jouw hond dat de kat triggert om op jacht te gaan. Sowieso lijkt-ie zich als de ultieme prooi te gedragen.

delerium schreef:Volgens mij vinden ze hun bek vooral handig om hun doelwit goed vast te houden tijdens het trappen.
Katten kunnen overigens niet denken "Ik ga de hond eens even zieken". Het zijn eerder de ultieme wezens om hun behoeften/instincten NU uit te willen voeren.
Misschien is er iets in jouw hond dat de kat triggert om op jacht te gaan. Sowieso lijkt-ie zich als de ultieme prooi te gedragen.
MelissaV schreef:Hij is gecastreerd.
Nogmaals hij gaat niet naar buiten, hoef geen kattentapijt.
Sassol schreef:MelissaV schreef:Hij is gecastreerd.
Nogmaals hij gaat niet naar buiten, hoef geen kattentapijt.
Dan zul je ben ik bang echt moeten gaan kiezen: de hond of de kat. Of je moet er vrede mee hebben dat de hond zich in huis niet prettig voelt, maar neem aan dat dat niet zo is anders had je dit topic niet geopend.
Citaat:Dan zul je ben ik bang echt moeten gaan kiezen: de hond of de kat. Of je moet er vrede mee hebben dat de hond zich in huis niet prettig voelt, maar neem aan dat dat niet zo is anders had je dit topic niet geopend.
Citaat:Idd, ik gaf alleen aan dan het voor ons de oplossing was!

MelissaV schreef:Ja die voeding krijgt, hij krijgt 1 schepje per dag en that's it.