Wat kost een chihuahua

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:00

dees_daan schreef:
Nou geen enkel dier? Ik mag toch hopen dat je voor €40 per maand wel een hamster kan onderhouden.

Zelfs een hamster kan naar de dierenarts moeten. En ik ben niet zo thuis in de kosten van de aanschaf van een hamster onderkomen... Maar kan goed zijn dat je dat red voor 40 euro. Ik heb geen verstand van hamsters.
Qua dierenarts is het dan persoonlijk hoe ver je gaat. Wij thuis zijn niet helemaal goed bij ons hoofd, en gaan nogal ver ;) .

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:06

Met 40,00 euro per maand kom je al wel een eind, mits je geen onverwachte kosten hebt.
Maar je hebt al een hondje, dus dan weet je toch ook al hoeveel het kost?

Zo'n klein hondje eet dan wel minder, maar daar moet je niet naar kijken of je het kan betalen. Het zijn juist alle andere dingen er om heen die het duur kunnen maken.

Mijn hond is 13 en is nooit echt ziek geweest, maar toch wel een paar keer hoge kosten gehad
(hechtingen en wonden behandelen na een aanval andere hond, gezwelletje op neus weghalen, gebit reinigen, trimmer elke 3 a 4 maand, hondenschool).
En dan vind ik dat ik nog er goed vanaf kom, omdat mijn hond nooit ziek is geweest en geen chronische kwaaltjes heeft.

Maar te zien aan jouw topics met vragen over allerlei dieren, is het misschien verstandig om eerst te weten wat je nu echt wilt. :)
Laatst bijgewerkt door mika11 op 31-12-13 13:15, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Re: Wat kost een chihuahua

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:08

over de chi's in konijnenhokken houden, wij hadden ooit een konijnenhok op marktplaats gezet en er kwamen serieus mensen die hokken ophalen zodat ze er chi's in konden doen :+ (al was het gewoon voor schuilen als ze een keer buiten zaten hoor, niet als vervanging voor bench oid maar toch :') )

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:10

Myraxhorsey schreef:
Ik heb nu ook een hond maar chihuahua's eten minder! Ja ik ga een spaarpotje behouden dus

Dat geld niet voor mijn chihuahua die eet voor 2 :')

saskiakefie

Re: Wat kost een chihuahua

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:16

Ik ben ong gemiddeld 50,- a 60,- per maand kwijt aan 4 konijnen en 2 katten zonder DA mee gerekend. En al mijn 4 konijnen krijgen science selective voer en mn katten krijgen sanabelle. Dus dat zou nog een stuk goedkoper kunnen.. maargoed DA kan zo een paar honderd euro zijn idd. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:42

eilleen333 schreef:
dees_daan schreef:
Nou geen enkel dier? Ik mag toch hopen dat je voor €40 per maand wel een hamster kan onderhouden.

Zelfs een hamster kan naar de dierenarts moeten. En ik ben niet zo thuis in de kosten van de aanschaf van een hamster onderkomen... Maar kan goed zijn dat je dat red voor 40 euro. Ik heb geen verstand van hamsters.
Qua dierenarts is het dan persoonlijk hoe ver je gaat. Wij thuis zijn niet helemaal goed bij ons hoofd, en gaan nogal ver ;) .

Dat kan, maar als je elke maand een bedrag opzij zet dan kan je daar alsnog prima een hamster van onderhouden.
In aanschaf zit je met een 2de hands kooi, de benodigdheden, en de hamster incl zo rond de €40-€50 denk ik.
Verder heb je aan een hamster weinig onderhoudskosten dus je houd nog geld over om te sparen.
Er zijn genoeg dieren je wel voor €40 in de maand kan onderhouden, dat TS geen enkel dier kan hebben vind ik dus niet kloppen.