Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

iertje93 schreef:Pfoeee
Wij hebben précies hetzelfde probleem..
Ik probeerde haar met de fiets uit te laten, maar ze trekt zo hard dat ik al heel erg vaak bijna ben gevallen en spring steeds voor mijn fiets om terug naar huis te gaan..
met oudjaars avond geven we haar een slaappilletje en doen we al van te voren hele harde muziek op zodat ze kan wennen en je hoort helemaal niks meer.
Voorderest negeren we haar gewoon helemaal als ze in huis is.... hoe zielig het ook is. Het word overal aangeraden.
Hondje uitlaten tja.. heb ik geen tips voor zit zelf ook met het probleem. ik til haar altijd een heel klein stukje op en dan weer een stukje verder, maar eigenlijk rent ze daarna gewoon weer terug naar huis. Alleen fietsen gaat... wel met een rotgang. Maar misschien kan je dat met jou hondje proberen?
liefs
Grit schreef:Kan een uurtje duren, maar ik weet niet hoe laat je hond het gekregen heeft?
Zou wel heel vervelend zijn als de angst er alsnog doorheen gaat![]()
Tessa, als het werkt is het een oplossing.
Maar dat zou onze hond er meteen af krabben als ik een keer de andere kant op kijk. Er zijn trouwens speciale oorkapjes voor honden
http://www.alpine.nl/gehoorbescherming/mutt-muffs/
Even een willekeurige gepakt, er zijn ook goedkopere
ik ben als de dood voor al die explosieven. Koia schreef:Het wordt regenachtig weer heb ik net op het weerbericht gezien dus dat is in het voordeel van ons hondenbezitters. Meestal zijn er dan minder knallers op straat bezig want die hebben vaak ook geen zin om in de regen te staan![]()
Mijn hond kijkt nergens van op of om, die is zich van geen gevaar bewust. Sterker nog..hij moet MIJ mee naar buiten slepenik ben als de dood voor al die explosieven.
.
.

maar dit heeft serieus gewerkt voor onze hond! Sennah geeft gelukkig totaal niets om die knallen, en gaat het liefst 's nachts om 00.00 uur mee naar buiten om vuurwerk te kijken