Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

eenitraM schreef:Flowerbomb schreef:Eng om te zien? Tsja er zijn nauwelijks bijt-/vecht incidenten met Bull Terriers maar zoals met elk ras zitten er flink verpeste dieren tussen helaas. Ik heb persoonlijk eigenlijk nog nooit iemand gesproken die een aanvaring met een Bull Terrier heeft gehad. Wel dat ze ze lelijk vinden
http://www.gevaarlijkehonden.info/vecht ... eninfo.php
Hij staat er wel tussen. kan me ook herinneren dat de oude buurvrouw zulke honden fokte en mijn broertje bijna gegrepen werd door twee van die beesten in onze tuin, terwijl hij op de schommel zat. Onze oude labrador sprong er tussen. Trauma's. Hele vervelende herinneringen aan.Ze kunnen best lief zijn, maar krijg gewoon angstzweet als ik zon hond tegenkom.
eenitraM schreef:http://www.gevaarlijkehonden.info/vecht ... eninfo.php
Hij staat er wel tussen. kan me ook herinneren dat de oude buurvrouw zulke honden fokte en mijn broertje bijna gegrepen werd door twee van die beesten in onze tuin, terwijl hij op de schommel zat. Onze oude labrador sprong er tussen. Trauma's. Hele vervelende herinneringen aan.Ze kunnen best lief zijn, maar krijg gewoon angstzweet als ik zon hond tegenkom.
94ninitjuh94 schreef:Wat leuk om te zien! Kan helaas geen foto's van vroeger van de shiloh shepherd vinden, maar denk ook dat dit ras nog niet zo heel oud is
neemt niet weg dat ze vast erg lief zijn hoor

Snollygoster schreef:eenitraM schreef:http://www.gevaarlijkehonden.info/vecht ... eninfo.php
Ik vind het heel erg voor wat je hebt meegemaakt maar die site is echt bullshit. Geen enkele hond is gevaarlijk, een hond wordt pas gevaarlijk door verkeerde opvoeding.
AZNLady schreef:Ik ben met school toevallig hier over bezig.
Ik vind dat zd veel honden erg hebben doorgefokt.
De cavalier king charles spaniel heeft een zo klein doorgefokt schedel dat de hersenen te groot zijn voor de schedel. Het hondje heeft dus constant hoofdpijn.
Door shows worden hondenrassen totaal verziekt, niet alleen qwa uiterlijk maar vooral qwa gezondheid.

JenW schreef:AZNLady schreef:Ik ben met school toevallig hier over bezig.
De cavalier king charles spaniel heeft een zo klein doorgefokt schedel dat de hersenen te groot zijn voor de schedel. Het hondje heeft dus constant hoofdpijn.
Door shows worden hondenrassen totaal verziekt, niet alleen qwa uiterlijk maar vooral qwa gezondheid.
ben je hier niet mee in de war met een chiwauwa? (hoe schrijf je dat?! :S )
JenW schreef:AZNLady schreef:Ik ben met school toevallig hier over bezig.
ben je hier niet mee in de war met een chiwauwa? (hoe schrijf je dat?! :S )