Lente schreef:Dochter even aan de tand gevoeld over waarom hamster en dat was omdat een vriendinnetje daarover begon. Maar ze wil er overdag ook wat mee kunnen. Overigens is het tamelijk serieus aangezien ze ervoor wil gaan sparen
Overigens top RP, dat je het nodig vind om mijn mening ongenuanceerd op een ander forum te knallen en daardoor de kans om leuke gezonde ratten te vinden aanzienlijk verkleint. Top!
Je beseft je dat als men mij uitkotst door jouw tussenkomst ik straks wellicht op broodfok aangewezen ben? Beetje jammer.
Ik zet gewoon op dat forum wat jij hier schrijft, omdat ik niet zou willen dat collega opvangen en goede ratteries zonder die kennis met jou in zee gaan. Zou ik zelf ook voor gewaarschuwd willen worden. Als je niet wilde dat het daar kwam te staan had je het hier ook maar niet neer moeten zetten, volgens mij is het geen staatsgeheim. Dat jij het daar verzwijgt zegt meer over jou dan over mij.

Dat je dan wordt 'uitgekotst' (wat niet eens het geval is) heb je dan aan jezelf en je rare visie op het houden van dieren (en vooral het ONThouden van medische zorg) te danken, niet aan mijn post daar.