Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zoutenootjes schreef:Anders organiseren we hier het kippenforumbevrijdingsgroepje. Komen we je redden.
zoutenootjes schreef:on topic: Wat een drastische methodes komen er voorbij zeg. Kip in het water, kip in een jute zak. Kip hier is gewoon naar het eten en drinken gebracht dagelijks. De baksteen er bij leggen en het hok leegmaken vond ik al erg. Gelukkig was het toen niet zo koud als nu. De kip (was ook zijdehoen) is gewoon minder broeds geworden en uiteindelijk mee gaan scharrelen met de rest.
tweebelgen schreef:Jongens jongens, ik ben daar eens gaan kijken, het eerste topic dat ik opende was al prijs.![]()
Daar zal ik nooit op inloggen, maar zou wel eens graag de zogenaamde "knuppel in het hoenderhok gooien"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat jullie zo bezorgd over mij waren![]()
Dan valt het hier nog mee, alhoewel het er ook soms hard aan toe gaat
tweebelgen schreef:Jongens jongens, ik ben daar eens gaan kijken, het eerste topic dat ik opende was al prijs.

Laptopmuis schreef:tweebelgen schreef:Jongens jongens, ik ben daar eens gaan kijken, het eerste topic dat ik opende was al prijs.
?
Wat was er dan mis.
Ik vind het kippenforum altijd nog een informatieve plaats. Er zitten wat mensen tussen die de boel een beetje opjutten, maar daar moet je gewoon niet op ingaan. Als je ze negeert dan is er voor hun geen lol aan. Daarnaast worden er vele goede adviezen gegeven. Vaak beter dan hier.... want met 'gewoon laten zitten' schiet je niets op.
tweebelgen schreef:Ik ben gaan kijken in huisvestiging "discussie over kippenhokken"
Dit was een van de reacties :
"Je hebt lef om dit topic te openen, want hier komt ambras van... gegarandeerd.
Je vraagt een reactie, je krijgt het van mij: ongezouten, wat ik ervan denkt, je hebt het nu zelf uitgelokt."

) een extreem groot naslagwerk van ervaringen etc..
, maar oh zo lief.
, ze vermijdt wel de grote kippen en trekt haar eigen plan wel
, altijd al einzelgänger geweest die kleine
.