rat heeft tumor op buik, hoelang nog te leven ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Salou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:05

maaike5581 schreef:
Als jij het teveel gedoe en teveel geld vind om je ratje naar de de te brengen om hem te laten helpen, nee dan ben je geen dierenvriend.
En moet je dus niet aan diern beginnen.
Waarom zou ik lief moeten zijn? Ik hou er niet van als een dier lijd hoe klein jong of oud het diertje ook is.
En als je hamster al 2 mnd een tumor op zijn neus heeft voelt hij dat echt wel hoor.

Zo, ik vind dat jij vanachter je beeldscherm wel heel gemakkelijk concludeert of Slina wel of geen dierenvriend is.
De meeste die zich in dit topic verzamelen zijn rattenliefhebbers en vinden het dus normaal om met een knaagdier naar de dierenarts te gaan, maar ik vind niet dat je kan zeggen als je dit niet doet dat je dan geen dierenvriend bent.
Bovendien ken ik een heleboel mensen die iets minder zorgvuldig met hun ratten in de stal omgaan (zacht uitgedrukt), en die worden ook geen dierenbeulen genoemd.
Al vind ik het wel heel goed dat jij dit allemaal voor je ratje overhebt hoor Ts!

BugsFunny

Re: rat heeft tumor op buik, hoelang nog te leven ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:23

Ff verder lezen meid.

Salou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:29

maaike5581 schreef:
Ff verder lezen meid.

Ja, dat heb ik gedaan en sta nog steeds achter mijn mening. Ja, het siert je dat je veel over hebt voor grote en kleine dieren, maar ik vind gewoon dat je wat snel oordeelt.

Maar goed, misschien is het een beter idee om weer on topic te gaan. Er wordt een beetje afgeweken :)

Xje_chica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 22:14

De operatie zou me 150 euries kosten , maar ik weet dat als ze een tumor had en ik haar niet liet opereren en daarna overleid, dat ik mezelf altijd schuldig zou voelen want ik had de keus om er wat aan te doen ! Met chanel gaat het trouwens erg goed , die is al weer zo nieuwschierig als het maar kan

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 22:17

Wat goed om te horen dat ze weer lekker bezig is, dat klinkt toch alsof ze zich alweer wat beter voelt :j

Xje_chica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 08:08

Wond lijkt goed te genesen ! :D