Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jaime_ schreef:Katten horen niet los buiten te lopen ras of geen ras, gevaar of geen gevaar, denk ook aan je medemens, JIJ hebt een huisdier, je buurvrouw/buurman niet. Dus als je een kat wil regel dan ook een ren/cattery zodat je kat veilig naar buiten kan zonder overlast te veroorzaken. Iedereen blij.
Eliine schreef:Jaime_ schreef:Katten horen niet los buiten te lopen ras of geen ras, gevaar of geen gevaar, denk ook aan je medemens, JIJ hebt een huisdier, je buurvrouw/buurman niet. Dus als je een kat wil regel dan ook een ren/cattery zodat je kat veilig naar buiten kan zonder overlast te veroorzaken. Iedereen blij.
Alsof elke kat per definitie overlast veroorzaakt
Jaime_ schreef:Katten horen niet los buiten te lopen ras of geen ras, gevaar of geen gevaar, denk ook aan je medemens, JIJ hebt een huisdier, je buurvrouw/buurman niet. Dus als je een kat wil regel dan ook een ren/cattery zodat je kat veilig naar buiten kan zonder overlast te veroorzaken. Iedereen blij.
(al moet ik zeggen dat ik elke dag even alle katten tel hoor en me ongerust maak als ik er 1 niet gezien heb, willekeurig of het een raskat is of niet)
(
Ook voor de kids, nu hoeven ze zelf geen huisdier aan te schaffen.