En dat hebben we echt niet na 1x proberen gestaakt hoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nientje78 schreef:millennium schreef:doe je koppelen normaliter ook niet in een ren?
Hok/ren is bij mij hetzelfde hoor.
Tuurlijk weet ik ook wel dat je ze niet moet koppelen in een klein hokje
Geef dat arme konijn toch een vriendje. Dat ze er zo van slag van was alleen te zijn, geeft al aan dat ze hartstikke veel waarde hecht aan een maatje!
Ik laat alles rustig bezinken! En wie weet kunnen we een geschikt maatje voor der vinden? Maar wie weet kunnen we geen maatje vinden voor der & dan zal ze toch heel gelukkig alleen verder leven! Zoals iemand anders hier had gezegd, niet alle konijnen hebben behoefte aan een maatje! Ginootje schreef:Ik negeer helemaal geen adviezenIk laat alles rustig bezinken! En wie weet kunnen we een geschikt maatje voor der vinden? Maar wie weet kunnen we geen maatje vinden voor der & dan zal ze toch heel gelukkig alleen verder leven! Zoals iemand anders hier had gezegd, niet alle konijnen hebben behoefte aan een maatje!
Wij zullen echt wel met haar naar de opvang gaan & kijken of daar een geschikt vriendje/vriendinnetje zit! Maar als dit echt niet gaat matchen na heel veel konijnen te hebben geprobeerd heb ik een konijn met een uitzondering 
Ginootje schreef:Hoe ik zie dat mijn konijn vrolijk is? Toen ze haar maatje nog had zat ze vaak weggedrukt in een hoekje en deed ze niet veel! Nu rent ze door het hok en springt & vliegt! Ze zit niet meer stil! Ze wilt weer opgepakt worden & dat was met haar maatje erbij niet!
Citaat:Ze is niet nerveus & onrustig! Ze was juist nerveus & onrustig toen dat andere konijn erbij zat en toen we haar gingen matchen met het konijn waren ze 2 maatjes!
Citaat:Wij zullen echt wel met haar naar de opvang gaan & kijken of daar een geschikt vriendje/vriendinnetje zit! Maar als dit echt niet gaat matchen na heel veel konijnen te hebben geprobeerd heb ik een konijn met een uitzondering
Citaat:toen we haar gingen matchen met het konijn waren ze 2 maatjes!
IJentel schreef:Mindim schreef:Tja, heel eerlijk geloof ik dat niet. Konijnen zijn groepsdieren, punt.
Die van mij kan niet eens met andere konijnen, jaagt ze allemaal weg ookal zitten ze al een maand bij hem in. Hij zit dus ook al heel lang alleen
Anders had ik er heel graag een asielkonijntje bij gedaan(:
Ginootje schreef:(Ik heb ook al jaren konijnen) en dit is het 1e konijn wat nu even zonder maatje zit, dit konijntje komt ook uit het dierenasiel! Mijn konijntje word niet opgepakt omdat ze dit inderdaad niet fijn vind! Een aai over der bol & iedere dag vers voer, hooi & water en een lekkere appel word ze vrolijk van! Voor de rest loopt ze de hele dag in de tuin en kan ze zelf kiezen of ze het hok weer inspringt!
Mocht er wat zijn met der laat ik haar niet leiden, of wacht ik af maar is sta ik gelijk bij de DA op de stoep een straat hierachter
Citaat:Ze wilt weer opgepakt worden & dat was met haar maatje erbij niet!
Ik reageer niet meer, speel jij je eigen spel lekker verder! ik weet wat ik doe!
'Wie vlucht voor wat hij lief heeft, zal nooit gelukkig zijn.'
Ik heb in dit hele topic nog geen dreigend bericht gelezen namelijk, maar dat het over het algemeen het antwoord is dat jij niet wilt horen, betekent dat niet dat het niet goed bedoelt is.