Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) de rest heeeft geen naam haha.
8nnemiek schreef:Mijn kip heette Elmo
En mijn konijntje heet Milkshake![]()
Verder heb ik nog een bruin konijntje zonder naam, dus als iemand een leuk idee heeft voor een naam die bij Milkshake past..
)
)
)
)pingu schreef:8nnemiek schreef:Mijn kip heette Elmo
En mijn konijntje heet Milkshake![]()
Verder heb ik nog een bruin konijntje zonder naam, dus als iemand een leuk idee heeft voor een naam die bij Milkshake past..
Choco mischien? Of vanille(-milkshake)
Dit waren/zijn de namen van onze konijntjes:
Overleden konijntjes:
* Keutel (wit konijn gewoon formaat met bruine oren en neus. Toen ze nog binnen zaten in het appartement vond ze het nodig om direct te keutelen iedere keer nadat we de kooi hadden ververst, vandaar Keutel dus)
* Stille Stamper (chinchilla kleur konijn, gewoon formaat. Door een ongelukje hebben we haar achterpoot moeten laten amputeren waardoor ze niet meer kon stampen. Voorheen heette ze gewoon 'Stamper')
* Mevrouw Konijn (Vlaamse reus, we vonden haar een echte 'madame')
* Meneer Konijn (Vlaamse reus, hij was een grote heer, we vonden het er wel bij passen)
Huidige konijntjes
* Vosje (Belgische haas met bruine kleur, vind het een beetje de kleur van een vos, vandaar de naam)
* Jack (Zwarte vermeende kruising Vlaamse reus, maar hij is wat klein uitgevallen. De naam had hij al gekregen van de vorige eigenaars, we hebben hem behouden)
* Rose (Blauwe franse hangoor, past bij Jack, verwijzing naar Titanic)
* Havanna (wildkleur duitse reus)
), Nikki (naar een paard), Jimmy (Hendrix) en Dapper (naar een pony). Heb er altijd meerdere tegelijk gehad, de meesten hebben ook mooie leeftijden van rond de 10 jaar of meer mogen bereiken. 
: