Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nafnaf schreef:Jeetje bokt gedraag je eens

romyloverrr schreef:jep , inderdaad.
en dat het een keer word gezegd is niet erg , zelfs goed !
maar waar slaat eht op om dat dan weer 20 keer te zeggen.
en DAT is typisch bokt
scheer jezelf ook over één kam je bent ook gebruiker op een forum dat Bokt heet. Citaat:Bokt doet helemaal niks hoor, die zegt niks, doet niks nada noppes. Alleen er zitten een paar gebruikers op die voor dierenwelzijn op komen... om dan Bokt de schuld te geven is ook zo krom toch? Jij bent ook een gebruiker op Bokt dus dan zou je onder hetzelfde hoedje vallen.
Ik heb gewoon een hekel aan het typisch Bokt alles over één kam scheren. Tegenwoordig ligt het overal voor in de mond als je een mening krijgt die niet zint. Ik heb nooit problemen met andere gebruikers op mijn posts, als ik dat wel zou krijgen dan krab ik mezelf aan de oren en ga ik wat met de tips doen, want die zijn er niet voor niks. Op elk forum lees ik het weer typisch Bokt, typisch Bunnybunch, typisch Kattenplaza... Dat krijg je op fora daar tref je mensen die op en top voor dierenliefde in staan en als je op zo'n liefhebbers forum het dier niet op nummer één zet dan kan je verwachten dat je kritiek krijgt. Dan moet je gewoon simpelweg niet meer posten op het forum als je daar niet mee om kan gaan.
romyloverrr schreef:ik ben het met jullie grotendeels eens.
maar waar slaat het om om dit 20 keer
te zeggen ?
dat moet jij míj eens uitleggen !

) waar ie op en in kan om zn hooi te eten, veder nog wat wcrolletjes met hooi erin.
ik neem ze als mn ouders er niet zijn ook wel eens mee naar binnen, dan gaat ie de katten achter na rennen
Laura_x_ schreef:Welke bodembedekking gebruik je, TS?
XjesLiess schreef:Laura_x_ schreef:Welke bodembedekking gebruik je, TS?
momenteel hooi.
we hadden een boer gevonden om stro en hooi te halen. wij om 3 uur daar, is er niemand dus het nummer opgebeld 'ja sorry ik ben er pas om 4 uur' maar mijn pap had daar geen zin in en het hooi lag in zn open schuur en het stro lag binnen dus toen hebben we alleen hooi mee genomen..
maar als het op is nemen we weer stro
![]()
(Ik heb ze zelf op stro). Het is wel een aanrader. Wel balen, kun je niet op een andere manier aan stro komen? Laura_x_ schreef:Stro vinden ze vaak fijn om te knagen, merk dat aan mijn konijnen ook wel(Ik heb ze zelf op stro). Het is wel een aanrader. Wel balen, kun je niet op een andere manier aan stro komen?