Geen wonder dat je geen foto wilde maken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caelum schreef:Fairytales schreef:Ik vond het eerlijk gezegd een beetje een apart verhaal dat een school zomaar een leerling hier mee op zadelt, en na het plaatsen van je 'foto', kwam ik dezelfde foto tegen op een internet website..
http://www.scientias.nl/hoe-het-vadersc ... dert/82818
Ik dacht ookal die foto kan nooit zomaar genomen zijn
Geryon schreef:Jammer TS dat je een foto van internet plaatst. Is het misschien zo dat ze al zijn overleden en je dat niet durft te vertellen? Het is niet erg als ze zijn overleden hoor, de kans was al groot. Of heb je dit verhaal verzonnen?
vrouwke schreef:Geryon schreef:Jammer TS dat je een foto van internet plaatst. Is het misschien zo dat ze al zijn overleden en je dat niet durft te vertellen? Het is niet erg als ze zijn overleden hoor, de kans was al groot. Of heb je dit verhaal verzonnen?
Ze had toch ook een moeder gevonden die ze erbij zou zetten?
Geryon schreef:vrouwke schreef:Ze had toch ook een moeder gevonden die ze erbij zou zetten?
Zegt ze ja, maar dat kan natuurlijk ook fout gaan.
Kans dat dat zou gebeuren was nou eenmaal groot. 
DozenPower schreef:Oke... Ik ben niet helemaal eerlijk geweest
Ik heb ze wel, maar niet de (pleeg) moeder.
Ik zou echt niet weten hoe ik eraan zou komen, en ik was 'bang' dat jullie me niet zouden begrijpen en het hartstikke zielig vonden om die beestjes zo dood te laten gaan.
Ze leven nog steeds en ik heb ze nu al vanaf donderdag.
Ze drinken goed uit mijn hand en zijn ook actief!
Ik weet niet meer waarom ik die foto van internat had gedaan:? Ik kon eigenlijk net zo goed en doto an ie 2 kunnen maken..... Ik schaam me er erg voor en wil mijn exuses geven daarvooor!
verder staat er ook veel info in over wat te voeren en hoe vaak