Klink ik nu sadistisch? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ze zijn alleen wel zo groot, worden er ook kleinere soorten als huisdier gehouden of zijn die dan weer minder geschikt? KimD schreef:Echt ontzettend gaaf dat je ze die mogelijkheid geeft, ik vond dat altijd fascinerend om te zien als zo'n boa een konijn deed wurgen.Klink ik nu sadistisch?
Het is toch een stukje natuur !
Doanique schreef:Dat klopt!
Wat gebeurt er dan? Moet je dan medicijnen ofzo?
(zeggen ze)
Tessa_93 schreef:Doanique schreef:Wel bijzonder! Die zullen wel heel snel lopen dan?
Eeehh ja ze zijn supersnel, als ze achter een krekeltje aanrennen teminste hahaverder zijn ze super rustig
. Vriend van me had een versicolor spiderling, diertje ontsnapte en was pijlsnel weg. Heeft 't helaas niet overleefd.
goeroe schreef:Ik vind je slangen prachtig, maar begrijp er helemaal niets van hoe je het opsluiten van een rat op slechts een paar vierkante meter met een slang die het buiten zijn hokje niet lang zou overleven 'de natuur' kunt noemen en dat dan ook nog goedpraat doordat een rat in tegenstelling tot een konijn of cavia zijn doodsangsten in stilte uitstaat, walgelijk.
(naakt ratjes, die mogen ze absoluut niet eten, is niet gezond voor de vertering etc, en moeilijker weg te werken.._San87_ schreef:goeroe schreef:Ik vind je slangen prachtig, maar begrijp er helemaal niets van hoe je het opsluiten van een rat op slechts een paar vierkante meter met een slang die het buiten zijn hokje niet lang zou overleven 'de natuur' kunt noemen en dat dan ook nog goedpraat doordat een rat in tegenstelling tot een konijn of cavia zijn doodsangsten in stilte uitstaat, walgelijk.
StalNollie schreef:je kunt ze toch van alles voeren, ik weet op onze helicon school gaven ze zo'n beest ook wel eens een kip