TS: helemaal mee eens dat ie gelijk de eerste nacht z'n eigen plaats kent! Niet in de slaapkamer is niet in de slaapkamer. Eerst in de slaapkamer en t daarna afleren vind ik vele malen zieliger

Succes! Kom maar op met de schattige puppy pictures!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jolliegirl schreef:Dus wat is daar zielig aan??
RyantJ schreef:Sonja_vR: een hond vind het fijn als hij een eigen plaats heeft, beschermd plekje om zich terug te trekken of lekker lui te zijn als ie moe is.
...geen hond zal ervoor kiezen in zijn uppie ergens opgesloten/of afgezonderd te gaan liggen
( zijn en blijven nl roedeldieren die wij mensen massaal solitair houden) 
,dat ik dat ding opgevouwen en weggedaan heb...
kimmie261 schreef:vermenselijken??
dus rekening houden met puur hondse behoeften is "vermenselijken"??
snap hem even niet??
kimmie261 schreef:wil je mij de vertaling dan geven van bench??
dat is nl : draadkooi,dus een kooitje,en ja ik vind die dingen kooitjes,ze zien er toch ook uit als "kooi" kan er niets anders of mooiers van maken...
en oww pupje werd in een open kooi gelegd?? tja dan kan ie er ook weer uit...Jolliegirl schreef:Dus wat is daar zielig aan??
niets,ik vind het wél zielig als die hondjes gillen ,die dan glas hard genegeerd worden,met hun 8 weekjes oud...

Hond van mijn vriend gaat in de bench als er niemand thuis is, omdat ze soms de kat aanvalt. Vind ze prima, die rolt in slaap en wordt pas weer wakker als je haar roept om haar eruit te halen.
,en wil het ook niet snappen,maar dierenmishandelaar,nee dan moet je wel gekkere dingen doen met je hond..
Goeie ook van bench na het eten, soort van verplicht slaap uurtje, zeker goed. Plekje associeren met slapen is sowieso een goed idee, zo kan je hem ook nog eens 'wegsturen' als er bezoek is dat niet van honden houdt. Deden we bij m'n ex ook, als je haar naar haar plaats stuurde ging ze gewoon slapen tot je haar weer riep. Then again, ze was al een beetje oud, die hebben daar vast minder moeite mee