Weet je zeker dat het gewoon niet een tikkeltje van de kleur afweek, voordat je dit allemaal gaat roepen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en bevalt prima. Zelfs voor oudjes dus geschikt. (ik geef nog wel een halve Glucosamine-pil voor mensen tegen de artrose, maar dat gaf ik ook met droogvoer).
Alleen de makreel lust madam niet.. Bassenqua schreef:Mijn ervaring met Darf is dat er teveel bot in zit, krijtpoep en moeilijk van de ontlasting afkomen.
Dinapet, ropadog eko, carnibest eko, bandit etc..
C_arola schreef:Misschien naïef gedacht maar als het compleet is dan zit alles er toch in wat een dier nodig heeft en zou je niet af hoeven te wisselen?
kiki1976 schreef:Kalkoennekken en kippenpoten zou ik zeker niet aanraden, zeker niet bij een hond die dat niet gewend is![]()
Een hond moet eerst leren om beginners botjes als kippennekken goed te knagen en te verteren.
Een hond die altijd brok heeft gegeten kan dat niet, zijn maagzuur moet daar eerst op aan gepast worden.
dierenfan schreef:kiki1976 schreef:Kalkoennekken en kippenpoten zou ik zeker niet aanraden, zeker niet bij een hond die dat niet gewend is![]()
Een hond moet eerst leren om beginners botjes als kippennekken goed te knagen en te verteren.
Een hond die altijd brok heeft gegeten kan dat niet, zijn maagzuur moet daar eerst op aan gepast worden.
waarom een kippenpoot afraden en een kippennek niet? een kippenpoot is te groot om in 1x door te slikken en veel meer bot dan een nek bevat het niet. Kip is kip of het nu poot of nek is en veel zwaarder knaagwerk is het niet.
Persoonlijk geef ik zeker een grote hond liever een poot dan een nek i.v.m. de kans op te groot doorslikken kleiner is en kippenvlees zit er veel meer aan en verteerd toch wel goed.
nu ik het zo typ denk ik dat ik binnenkort maar weer eens een hoop poten ga halen.