Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kitty1985 schreef:Echt typisch bokt.
Staat een paard zonder water, iedereen op zijn achterste poten.
Maar een hond bij water weg houden is geen probleem...
Maar ja, weer het typische hypocriete paardenvolk
Maartje1990 schreef:Oke en kitty, even los van mijn hond, maar terug naar die waarvan het water in de avond ontnomen wordt. Je weet blijkbaar niet dat een hond onder normale omstandigheden alleen overdag drinkt en dus NIET 's nachts? En dat er dus helemaal niks mis is met het ontnemen van het water in de avonduren? (laten we het feit dat wij onze hond ook overdag niet 'altijd' water bieden maar even buiten beschouwing laten).
Daarbij kunnen honden een verkregen water tekort snel bij werken (katten kunnen dit veel minder goed). Grotere rassen hebben in vergelijking met kleinere rassen ook minder water nodig vanwege o.a. een tragere stofwisseling.
En nogmaals, het is beter om je hond maar 1 keer per dag te voeren.
Maartje1990 schreef:Nou nou kitty, dan moet je de dierenbescherming opbellen water van onze hond staat in de bijkeuken en de deur is vaak dicht dus kan ze alleen drinken als we haar daar in laten. Beest is ondertussen 12 jaar en leeft nog steeds.
kusvoorjou schreef:Vannacht de pup op onze Kamer gehad. Ging goed hij werd na 4 uur wakker en toen hebben we hem er uit gedaan om te plassen
Wat een onzin zeg dat het dieren mishandeling is om water weg te halen
Hond is snachts in de bench. Daar kan hij toch ook niet drinken!??
En wij drinken snachts toch ook niet
Vind dat een reactie van niets. Heb al eerder 2 honden groot gebracht beide 13 jaar
geworden. Me paard is nu al 17 en zo gezond als een vis en dan ga jij
Mij zeggen dat ik me dier mishandel, door water weg te halen
Alsjeblieft zeg, als er met zulke termen gegooid gaat worden mag van mij dit
Topic gesloten worden.