Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dees_daan schreef:geerke schreef:als het een goede foto is kun je best wel zien of het een beginnend abces is of iets anders.
En dan? Moeder gaat niet met de kat naar de DA dus ook al weet TS wat het is, dan is ze nog geen stap verder.
Nierprobleem blijft, bult blijft als het een abces of een gezwel is en medische hulp komt er niet dus hoe is TS dan geholpen?
NoreenJulia schreef:dees_daan schreef:
En dan? Moeder gaat niet met de kat naar de DA dus ook al weet TS wat het is, dan is ze nog geen stap verder.
Nierprobleem blijft, bult blijft als het een abces of een gezwel is en medische hulp komt er niet dus hoe is TS dan geholpen?
Als ik het weet wat het is, en het gaat niet uit zichzelf af, dan verkoop ik spullen todat ik die behandeling kan betalen.
dees_daan schreef:geerke schreef:als het een goede foto is kun je best wel zien of het een beginnend abces is of iets anders.
Utrolig schreef:114 red een dier,
misschien een blaasontsteking? of inderdaad nierinsufficientie, maar dan zou ze ook veel moeten drinken en mager worden, veelal ook braken en dof in het vacht zitten.
Dat je geen geld hebt om de kat op een nierdieet te zetten; oké, en een plassende kat in huis is ook niet fijn, maar laat op z'n minst een diagnose stellen.