Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
charissiej schreef:Het lijkt erop dat ze vannacht of morgen ochtend gaat bevallen. Onze hond doet namelijk ook altijd zo als ze gaat bevallen!
Giolli schreef:xx_Horsiex schreef:Oke, hou haar goed in de gaten, en zodra je het niet vertrouwt bel je de dienstdoende da. Op die manier kan diegene zich ook voorbereiden mocht het fout lopen en er een keizersnede moet gebeuren. Daar gaan we niet van uit maar je weet het nooit.
Bedankt.
Wat voor ras is de vaderhond? Ben benieuwd wanneer ze uiteindelijk zal gaan beginnen en hoeveel pups er uit komen, succes in ieder geval weer vannacht!xx_Horsiex schreef:Dat vind ik apart Aisie, want op een goede röntgen foto kan je heel duidelijk zien hoeveel pups er in zitten. Je kan je altijd vergissen natuurlijk, maar tussen 5 en 10 is wel een heel groot verschil.
Een drachtige teef zou ik zélf niet 'zomaar' zonder noodzakelijke reden laten röntgenen overigens, maar dat terzijde
xx_Horsiex schreef:Dat vind ik apart Aisie, want op een goede röntgen foto kan je heel duidelijk zien hoeveel pups er in zitten. Je kan je altijd vergissen natuurlijk, maar tussen 5 en 10 is wel een heel groot verschil.
Doet ze ook hijgen?
ach wat maakt het uit. Als alles maar goed gaat en gezond is!!
kuzznathalie schreef:Ik had al ff ge-edit
De gekruiste rassen
De Boulab is een kruising van een teefje labrador met een reutje berner sennen