goed werk wat je doet en je krijgt dus inderdaad toch een complimentje
KellyenXena
Geplaatst: 15-10-13 10:40
Ik zie je topic nu pas!
Sorry, hier ook even een compliment..... Je bent gewoon een geweldig mens met een enorm groot hart!! Spider had niet beter terecht kunnen komen, eigenlijk was het gewoon zijn geluksdag
Je bent een topper, en we komen snel eens kijken hoor!
Spider doet het goed...als een echte spiderman hangt ie samen met Minimaus in de gordijnen, boeit mij niet zo tenzij ze naar beneden komen. Ik heb hem al een keer uit de wc gered klep dicht houden is het motto maar dat ben je niet gewend he
Als mijn grote katten savond's eten krijgen wumt ie zich er gewoon tussen...totaal overstoorbaar!
Hij slaapt nog wel in een bench snachts, vind dat ook nog prima, lekker op zijn snugglesafe, lekker warm
Pandora2
Geplaatst: 17-10-13 16:23
Spider is maar een héééél kleine beetje verwend blijkbaar....
Gelukkig dat jij er was, bah wat is het ook moeilijk de kitten gewoon bij een dierenwinkel in een doos achter te laten of bij een asiel... Of desnoods online aan te bieden maar nee op de snelweg -_-
Anoniem
Geplaatst: 17-10-13 16:28
Ts, dit kon mijn verhaal zijn! Ik ben 2 weken geleden thuis gekomen met een kitten van 3 weken, gevonden in een vrachtwagen! Ze is nu 5 en net van de melk af, van de dierenarts is ze heel gezond en omdat ze haar brokjes zo goed dooreet is het niet meer nodig
Mist
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-13 17:00
Spider met Minimaus, Fly (Fly,Fly) en Possum aan de biefstukreepjes