Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PocoGaucha schreef:onze hond is denk ik ook gestoord

ik zie een lief hondje wat wel flink onzeker is en als je te weinig met haar doet kan ik me voorstellen dat ze uit frustratie idd vervelend gedrag gaat laten zien ...Neej schreef:Op basis van dit filmpje zie ik niet veel geks eigenlijk. Gewoon een hondje wat ontwijkend gedrag vertoont bij die lange arm, wat ik veeeeel liever zie dan direct de aanval inzetten. Gezien het ras (airedales zijn nou eenmaal geen labradors) vind ik wat ik hier zie eigenlijk heel prima.. Ben dus ook heel benieuwd naar de rest van de aflevering ja, en naar wat voor "gestoord" gedrag het hondje vertoont.
En honden die zo'n test niet doorkomen, mag niet mee gefokt worden. Net datgene wat ik in de toekomst dus wil (en de hondensport in), dus ik moet die test halen...
. Ik ben toch echt wel benieuwd of in de aflevering naar voren komt dat die hond wel heel wat meer doet dan wat ze hier laten zien. Ik denk hele andere dingen bij gestoord, dit noem ik vooralsnog gewoon niet opgevoed of denken dat elke hond en ras van zichzelf wel een tamme lamzak is.