Help!! Vlinder gered! Wat nu??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nimfee

Re: Help!! Vlinder gered! Wat nu??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:21

Hoe kun je nou vlinders eng vinden? Ze zijn ontzettend mooi! ;)

Er zijn er al zo weinig, en het worden er steeds minder. Wespen, dát zijn vervelende beesten. En ze steken ook nog!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:31

Nimfee schreef:

De vleugels zijn mooi inderdaad, maar daaronder schuilt nog steeds een scary insect met... kriebelige pootjes enzo, en voelsprieten en grote ogen. Zo'n engert als dit moet echt niet op mij landen ofzo, als je de vleugeltjes weg denkt zijn ze echt vet eng (vind ik dan he :') van dichtbij vind ik ze echt niet schattiger of minder eng dan een spin) http://3.bp.blogspot.com/-qNeLCyz9WZo/U ... /84a4e.jpg Check dat lijf. Kriebelkriebel brr :+

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:33

Haha ik begrijp 't volledig dat je ze inderdaad om dat lijf eng kan vinden.
Heb het ook even gehad, maar heb er nu één op mijn lichaam en heb ze veel meer leren waarderen.

Nimfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:37

Telpeva schreef:
Nimfee schreef:

De vleugels zijn mooi inderdaad, maar daaronder schuilt nog steeds een scary insect met... kriebelige pootjes enzo, en voelsprieten en grote ogen. Zo'n engert als dit moet echt niet op mij landen ofzo, als je de vleugeltjes weg denkt zijn ze echt vet eng (vind ik dan he :') van dichtbij vind ik ze echt niet schattiger of minder eng dan een spin) http://3.bp.blogspot.com/-qNeLCyz9WZo/U ... /84a4e.jpg Check dat lijf. Kriebelkriebel brr :+

Je moet de vleugels ook niet wegdenken! Want dan zien ze er veel minder mooi uit -O- ;)

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:38

:= ik kan er wel inkomen hoor :j maar ik vind ze niet eng verder :P

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:39

Telpeva schreef:
Nimfee schreef:

Dit dus... Brrrr!

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:22

Oh mijn god dat plaatje. Mijn muis reageerde niet op 'vorige' dus moest er extra lang naar kijken oh bah. Kriebels van top tot teen. Dat ze gewoon recht op je af komen fladderen is het ergste, van links naar rechts. Ik kan met niet genoeg worden vertellen hoe erg ik ze vind. Om het nog maar niet over motjes te hebben.

Maar goed.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:35

__denise schreef:
xSlvna schreef:
Een paard meer of minder maakt ook totaal niks uit, laten we die voortaan ook maar met een gebroken been buiten staan, die enge dingen :j

TS, ik denk eerder aan pletten van het dier, grof, maar hem buiten laten fladderen lijkt mij ook erg pijnlijk.

Nu zeg je toch gewoon hetzelfde? Ik had dat ook gedaan namelijk (al was ik niet in de buurt gekomen eerlijk gezegd).
Paard is iets heel anders.

Dus het dier pletten en dus in een klap uit zijn lijden verlossen is niet het zelfde als hem laten flatteren, en een paard is ook maar een dier hoor ;) Een, volgens vele, eng dier :j Gewoon kapot laten gaan dus, ogen sluiten voor de pijn. :)

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:55

Met moeite bedoelde ik het beest opvangen, dingen met die vleugel doen. Ik had hem ook gewoon een klap gegeven.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:59

On that bike...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:53

__denise schreef:
Met moeite bedoelde ik het beest opvangen, dingen met die vleugel doen. Ik had hem ook gewoon een klap gegeven.

Tja ik ook, ik sta er ook bij te kijken als m'n kat er een probeert te vangen :o Maarja het is wel lief bedoeld van de TS natuurlijk.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 08:08

saskiakefie schreef:
Ikwashier schreef:
Dat filmpje.... jakkie... dat moet toch ontzettend zeer doen voor die vlinder? Of zeg ik nu wat doms :o?

Klopt, insecten waaronder vlinders hebben geen gevoel :P

Serieus! Nooit geweten, dat maakt het filmpje al een stuk minder erg :)*