Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kani_ejj schreef:Nu spookt er 1 ding in m'n hoofd je zegt dat je thuis kwam dus hond zat alleen ?
Maar waarom zit je hond buiten als die niet van andere honden houdt !
Die van mij heeft t ook niet op andere doet niks blaft misschien maar toch laat k m niet alleen buiten ook al ben ik maar 5 min weg
Hoe jij beschrijft zo is m'n tuin ook de voorkant maar dan nog zorg ik dat alles dicht is
Tat_jana schreef:Dan nog voel IK mij aansprakelijk voor alles wat mijn dieren door poorten kunnen steken etc...
Hier is alles tot de grond toe dicht waar ze niet onder door kunnen.. Met schriklint over de schuttingen zodat ze er niet overheen kunnen..

Percy schreef:kani_ejj schreef:Nu spookt er 1 ding in m'n hoofd je zegt dat je thuis kwam dus hond zat alleen ?
Maar waarom zit je hond buiten als die niet van andere honden houdt !
Die van mij heeft t ook niet op andere doet niks blaft misschien maar toch laat k m niet alleen buiten ook al ben ik maar 5 min weg
Hoe jij beschrijft zo is m'n tuin ook de voorkant maar dan nog zorg ik dat alles dicht is

kani_ejj schreef:Hier zijn 2 am Staffords die behoorlijk agressief zijn tegen honden.
Citaat:Zijn t pitbulls ? Aangezien de kaken van elkaar af moest halen ??
Aranel schreef:dide schreef:Sterkte ts
Dichte poort of niet. Een hond mag geen andere hond aanvallen.
Mee eens, om nu te gaan mekkeren over een wel of geen goed afgesloten poort; een hond hoort geen andere hond aan te vallen zonder reden, zeker als de laatste zich op eigen terrein bevindt!
Sterkte ermee TS!
DatBenIkNou schreef:Sorry, maar hond hoort gewoon niet te bijten! Zelfs als de mijne bang zijn zullen ze NOOIT tot bloedends toe bijten, hooguit snauwen en waarschuwen..
Jouw reactie zegt waarschijnlijk wel iets over je eigen hond?
Hond zat aan uitlooplijn Selka, even lezen.