Nu ja, ik heb hem ook getekend, je weet maar nooit of het iets helpt
Het is inderdaad wel echt erg zielig. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is inderdaad wel echt erg zielig. geerke schreef:En china gaat door de petitie bang worden en beter zijn voor hun dieren?
Dit proces moeten ze zelf bedenken,en dat zal nog een jaar of 200 duren.
Gothico schreef:Hier kun je bij Intertoys ook triopseieren in een pakket krijgen. Die eieren leg in bron/regenwater en dan heb je met 24 uur kleine diertjes die gemiddeld 8 cm worden en ongeveer tot 80 dagen oud worden. Maar daarnaast weet ik wel dat dat de natuurlijke voortplanting van die dieren is.
Dit pakket is een soort dino experimenten pakket. De triops behoord tot de living fossils en ik heb ze zelf ook. En via een fokker van deze diertjes.
Ook eten ze bijna alle dieren in China. Honden en katten zijn hier echte huisdieren, maar worden daar gewoon gegeten.
Bonnieaw schreef:Gothico schreef:Hier kun je bij Intertoys ook triopseieren in een pakket krijgen. Die eieren leg in bron/regenwater en dan heb je met 24 uur kleine diertjes die gemiddeld 8 cm worden en ongeveer tot 80 dagen oud worden. Maar daarnaast weet ik wel dat dat de natuurlijke voortplanting van die dieren is.
Dit pakket is een soort dino experimenten pakket. De triops behoord tot de living fossils en ik heb ze zelf ook. En via een fokker van deze diertjes.
Ook eten ze bijna alle dieren in China. Honden en katten zijn hier echte huisdieren, maar worden daar gewoon gegeten.
Honden en katten worden meer in Japan gegeten dan in China, het gebeurt wel hoor, maar veel minder dan in Japan.
kimmie261 schreef:in china wil je geen dier zijn,heb daar al zoveel gruwelijke filmpjes gezien wat ze met dieren doen....levende vissen waar sushi van gemaakt worden,en octopussen waar levend pootjes vanaf gesneden worden wat dan ook nog eens als een soort "eetkunstvorm" gepresenteerd wordt..
honden die langzaam opgehangen worden...dieren welke levend gevild in de vitrines liggen,blijven ze lekker lang vers...
zum kotsen dat land ,echt...
maar goed...met mensen weten ze ook wel raad...als je alleen al ziet wat mensen welke de falung gong beoefenen hun lot is als ze opgepakt worden ... echt eng en diep triest dat de wereld het amper weet wat voor vreselijke martelingen in dat land gebeuren...
Gothico schreef:Ik weet dat ze wel in China er mee bezig zijn geweest dit te verminderen. Maar wat ik dus bedoelde is dat het daar meer gewoon is. En dat ze inderdaad alles aan vlees wel gebruiken. Net als dat er maar (officieel) in twee landen rauwe vis word gegeten. Een land is Nederland denk maar aan een harinkje.
gabyfedde schreef:Gothico schreef:Ik weet dat ze wel in China er mee bezig zijn geweest dit te verminderen. Maar wat ik dus bedoelde is dat het daar meer gewoon is. En dat ze inderdaad alles aan vlees wel gebruiken. Net als dat er maar (officieel) in twee landen rauwe vis word gegeten. Een land is Nederland denk maar aan een harinkje.
Sorry, maar de haring die je in Nederland eet is zeker niet rauw. Fabel!!
piezze schreef:Je hoeft geen kat te nemen, een kat is geen wild dier dus die vergelijking met roofvogels vind ik onzin. Een roofvogel vang een vogel om op eten. Een kat vangt een ander dier, maakt hem dood en laat het vervolgens vaak liggen (heeft thuis al een bakje kittekat op).
_San87_ schreef:Dus wel echt... Ik ben normaal best gematigd, maar China is een van de weinige landen waar ze van mij zonder pardon een kernbom op mogen knallen. Walgelijk volk, steeds weer wordt dat bewezen.
Missie_Maxie schreef:Jeetje,
Die Chinezen toch, die komen met de gekste, misselijkmakende, en afschuwelijkste dingen op de wereld!!!Heb echt zo zin om een hamer tegen hun koppen te rammen!!!, of er op zijn minste een paar kopen, dan kan ik die nog redden...
) Geryon schreef:Ook chinezen hebben een hersenpan en weten wat dieren voelen, dat ze ze dus pijn doen. Het kan ze alleen geen moer schelen en dat komt echt niet alleen door de maatschappij.