Annemun schreef:Hmmz, als ik het zo lees besef ik mij des te meer dat ik toch een goede /lieve dierenarts heb. 2 jaar terug zag ik een kat in het weiland voor ons huis. De kat kon nog amper bewegen, het vroor 10 graden. Zodra ik dichterbij kwam begon hij nog te grommen, maar meer krachten had hij niet. Ik heb hem samen met kijn man in een doos kunnen stoppen met wat handdoeken en direct naar de dierenarts van ons gereden. Onderweg de dierenarts gebeld dat we onderweg waren met een kat die erg verzwakt was. Bij aankomst mochten we direct door naar de behandelruimte. Hij werd op een warmhoudplaat gelegd, kreeg verwarmd infuus want hij was zwaar onderkoeld. Ht was kantje boort. Hij bleek niet gechipt, wellicht een straatkat. Gerrum dat beestje, had zo met hem te doen. Later die middag belde de dierenarts dat hij het niet gered had. Maar mijn dierenarts behandelende hem wel als spoedgeval en deed er werkelijk alles aan om hem te redden. Er zijn dus ook goede.
Nu wil ik niet heel vervelend zijn maar deze dierenarts heeft toch ook juist gehandeld? Dier was niet in levensgevaar en kreeg wat hij nodig had om hem in leven te houden. Dier waar jij over verteld was echt slecht aan toe verhaal van TS ligt wat mij betreft toch iets anders. Dierenarts heeft zeker wat gedaan maar in deze situatie moet hij ook aan z'n praktijk denken. Het beestje zal verder echt wel onderzocht zijn hoor om te kijken of er niet meer aan de hand is.