Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DozenPower schreef:De pup is ook al bezig om zijn kussen te dekken, en hij is pas 9 weken! is dat normaal?
ralphtdw schreef:DozenPower schreef:De pup is ook al bezig om zijn kussen te dekken, en hij is pas 9 weken! is dat normaal?
dat doen wel zoveel honden.
gewoon zeggen dat het niet mag.
wij hebben heel wat honden en pups opgevangen.
ik denk dat wij er wel meer dan 150 thuis hebben gehad ja natuurlijk niet te gelijk hahah.
maar er zitten regelmatig pups bij die dit doen.
dit kan ook zijn dat een pup geen houding weet te geven,
of wat dominant gedrag.

)tinkergirl89 schreef:fijn dat het nu weer beter gaat met jullie pupje!
Denk er ook aan dat castreren niet per definitie een oplossing is.
Kan namelijk ook gewoon gedrag zijn... Een vriendin van mij heeft een gesteriliseerd teefje, en die doet dit dus ook... (op mijn intacte reu)
Onze dierenarts (mijn baas) castreert eigenlijk niet tenzij echt noodzakelijk, en al zeker niet voor de hond 1 jaar is!
love_western schreef:Katten kun je tegenwoordig al met 10 weken castreren. En wij hebben onze kater met een half jaar laten helpen, omdat hij begon te sproeien.
Maar waarom niet even een kweekje laat maken van zijn poep? Vind je DA nu wel erg makkelijk doen.

DozenPower schreef:Mijn vader kan ik niet bereiken en mijn moeder die gaat als ze thuis is bellen, want ze wilt eerst heel het verhaal horen.
Misschien komt het door het steentje die hij heeft doorgeslikt, die is er ook nog niet uit..