Wat een leuke verrassing!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Wat een leuke verrassing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 14:59

Hoe weet jij dat de eventuele eigenaar zijn plicht niet doet?

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 15:05

Punt of beter gezegd feit is dat ik het niet nodig heb mij van jullie de les te laten lezen!
Meteen dat afkatten,veroordelen,schreeuwen en anderen in een kwaad daglicht zetten dat is het motto van Bokt? :?
Dat is meeleven? :? Nee dat is uit zijn op ruzie maken,bah!

Ik denk toch dat ik oud en wijs genoeg ben om te weten wat ik in zulke situaties moet doen.Maar 1 van jullie blert iets en prompt blert de rest er exact hetzelfde achteraan!Wat een eenheidsworsten zijn er toch.

Als iedereen zich eens met zn eigen dingen bezig deed houden en niet zomaar iemand lopen veroordelen tot aso dan was het een stuk gezelliger.
Jammer dat dit een rel topic is geworden maar schijnbaar was dat jullie doel dus klop jezelf maar op je schouder.

Goed gedaan hoor mensen. :r

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 15:05

Cayenne schreef:

En hoe weet jij dat ik dat niet doe?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:07

Nou, nou .... een beetje minder mag ook wel, hoor :n

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:08

funnyhorses schreef:
Cayenne schreef:

En hoe weet jij dat ik dat niet doe?

Dat zeg je toch?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:09

funnyhorses schreef:
Punt of beter gezegd feit is dat ik het niet nodig heb mij van jullie de les te laten lezen!
Meteen dat afkatten,veroordelen,schreeuwen en anderen in een kwaad daglicht zetten dat is het motto van Bokt? :?

Ik denk toch dat ik oud en wijs genoeg ben om te weten wat ik in zulke situaties moet doen.Maar 1 van jullie blert iets en prompt blert de rest er exact hetzelfde achteraan!Wat een eenheidsworsten zijn er toch.

Als iedereen zich eens met zn eigen dingen bezig deed houden en niet zomaar iemand lopen veroordelen tot aso dan was het een stuk gezelliger.
Jammer dat dit een rel topic is geworden maar schijnbaar was dat jullie doel dus klop jezelf maar op je schouder.

Jij bent gewoon onwijs egoïstisch, daar komt het op neer.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 15:12

als ik egoistisch was dan had het beestje nog buiten gezeten of een of andere kattenbeul had hem wel meegenomen want tja een aardig mens kan het dan vast niet geweest zijn.

Ik stop nu met reageren,jullie blijven maar met modder gooien nou gooi maar lekker naar elkaar.
Wat mij betreft mag er een slotje op want dit gaat echt nergens meer over!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:14

TS geweldig dat je dit kleine ding een goed huisje kunt bieden!
Helaas zijn er zoveel jonge kittens.. Ze kunnen alleen maar hopen zo'n plekje te vinden!

Wat een gezeur weer in dit topic! TS heeft duidelijk haar best gedaan om de eventuele eigenaar te zoeken.. Daarnaast blijft het helemaal haar eigen keuze!

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:14

Ik ben benieuwd hoe de eigenaar zijn plicht kan doen als het beestje nergens wordt aangemeld (Amivedi is toch het eerste waar mensen aan denken als ze hun dier kwijt zijn/of gevonden hebben)

Hoop dat de eigenaar zich nog meldt en anders veel plezier ermee.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:15

funnyhorses schreef:

Ik heb echt bewondering voor je want eigenlijk heb je gewoon glashard gelijk :D

Bokt is in de loop der jaren een soor uitlaatklep voor gefrustreerde personen geworden. _/-\o_

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:17

funnyhorses schreef:
als ik egoistisch was dan had het beestje nog buiten gezeten of een of andere kattenbeul had hem wel meegenomen want tja een aardig mens kan het dan vast niet geweest zijn.

Ik stop nu met reageren,jullie blijven maar met modder gooien nou gooi maar lekker naar elkaar.

Modder gooien omdat bokt jouw mening niet deelt?

Los van je dierenliefde... Zijn er wellicht mensen die dit diertje missen!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:17

funnyhorses schreef:

Daar heb je geen gelijk in, als jij het beestje niet had genomen had de man aan jou deur hem mee willen nemen, staat in je OP.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:18

Heel volwassen allemaal!!!! Goed bezig hier!!!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:18

haflingertje schreef:
Helaas zijn er zoveel jonge kittens.. Ze kunnen alleen maar hopen zo'n plekje te vinden!

Wat een gezeur weer in dit topic! TS heeft duidelijk haar best gedaan om de eventuele eigenaar te zoeken.. Daarnaast blijft het helemaal haar eigen keuze!

Heb je het topic überhaupt wel gelezen? Ze wilde het dier niet eens laten checken op een chip, met slechte ervaringen online wilde ze het dier hier niet opzetten. Dat zie ik niet als veel moeite.

OfToTheWoods

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:20

_Cowgirl schreef:
haflingertje schreef:

Heb je het topic überhaupt wel gelezen? Ze wilde het dier niet eens laten checken op een chip, met slechte ervaringen online wilde ze het dier hier niet opzetten. Dat zie ik niet als veel moeite.

ze heeft hem al laten checken op een chip zei ze toch?

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:22

Cowgirl schreef:
Ik heb echt bewondering voor je want eigenlijk heb je gewoon glashard gelijk :D

Bokt is in de loop der jaren een soort uitlaatklep voor gefrustreerde personen geworden. _/-\o_

*\o/* *\o/* *\o/*

Bijna alle bokkers zijn moraalridders!!!! :')

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 15:22

@cowgirl Dan had die man hem meegenomen en had Bokt helemaal geen weet ervan wat er dan mee was gebeurd.
Dan had ik misschien wel geschreven dat ik het diertje met die vreemde heb mee laten gaan,iemand die er eigenlijk geen zin in had om die kat mee te nemen.

Dan had ik het bij jullie ook niet goed gedaan want dan kwam het verwijt: Maar je weet nu niet wat er met het beestje gaat gebeuren,misschien is het wel een kattenbeul en blablabla.

Zo voorspelbaar hahaha
Laatst bijgewerkt door funnyhorses op 26-08-13 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:22

haflingertje schreef:
Heel volwassen allemaal!!!! Goed bezig hier!!!

TS reageert zelf ook niet echt volwassen, actie en reactie.

Niemand noemt haar een leugenaar (geen idee waar je dat vandaan haalt ts? of lees ik er overheen?)

Mensen zeggen alleen dat ze de kitten beter bij Amivedi kan aanmelden en evt. chip laten controleren. En daar ben ik het eerlijk gezegd wel mee eens. Het is een super kleine moeite en wie weet worden (eventuele) eigenaren er mee gevonden.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:23

_Cowgirl schreef:
haflingertje schreef:

Zeker heb ik het topic gelezen!!!!
Ik vraag me af of jij dat ook hebt gedaan????????

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:23

TS heeft het diertje al laten checken op een chip. Genoeg is genoeg mensen. Ze zegt dat ze echt wel de mogelijke moeite heeft gedaan om de eigenaren te vinden of het beestje na te trekken en hier zijn geen resultaten uit voort gekomen. Dit hoeven we niet allemaal in twijfel te trekken. TS, geniet lekker van dit leuke ding!
En als mensen het hier nog niet mee eens zijn, TS is er klaar mee dus reacties dat ze niet genoeg moeite heeft gedaan zijn eigenlijk onnodig

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 15:24

Ik snap echt die hetse niet hoor????????
Het word al bijna strafbaar hier hahahaha

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:24

_maxime_x schreef:
_Cowgirl schreef:

ze heeft hem al laten checken op een chip zei ze toch?

Dan weet jij meer dan ik, heb net nog even gecheckt maar ben in geen enkele van haar reacties ook maar iets tegengekomen over dat zij het dier heeft laten controleren op een chip. Ze heeft aangenomen dat het dier geen chip heeft omdat ze hem niet kon voelen, maar dat kun je ook niet bij elk dier. Bij mijn eigen hond kan ik hem wel voelen, maar bij de andere twee honden in de familie niet, dus dat is gewoon bullshit en een excuus.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:24

funnyhorses schreef:

Hetse???

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:25

TS, vind je zelf ook niet dat je een beetje vreemd reageert nu?
Zo worden mensen alleen nog maar meer geirriteerd.

Waar het om draait is dat je roept, dat je er alles aan gedaan hebt om de eigenaar te vinden, maar je wilt het niet op amivedi zetten, marktplaats heb ik niet voorbij zien komen, flyers heb ik ook niet voorbij zien komen en ga zo maar door.
Wat heb je dan gedaan om de eventuele eigenaar terug te vinden?

Wel goed dat je het diertje hebt laten onderzoeken door een dierenarts,

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:27

funnyhorses schreef:

Het is goed als je een dier opvangt, maar doe dan alsjeblieft de nodige moeite om een eventuele eigenaar terug te vinden. Natuurlijk is zo'n kleine kitten leuk/lief/schattig (als je van katten houd) maar je moet je ook kunnen inbeelden in die eventuele eigenaar. Als het katje een eigenaar heeft, die kans is gewoon aanwezig, dan zal deze zijn/haar katje ongelooflijk missen en dan vind ik het enorm egoïstisch als de vinder/de opvanger van het katje niet eens de moeite neemt om te achterhalen of er een eigenaar is.

Als mijn hondje weg zou lopen zou ik het ook enorm waarderen als iemand haar op zou vangen en de eigenaar probeert te achterhalen. Hoe zou jij het vinden?

Er loopt hier regelmatig een kat in de tuin, die ga ik toch ook niet in mijn huis nemen omdat hij zo lief/leuk/schattig is.