essiesilly schreef:missje schreef:Nou al zitten er10 opmijn schouder mee te kijken, ik vind dat onzin. Toen ik vroeger op mnflikken kreegdoor mn ouders heeft ook geen scheuren opgeleverd. Vind hetbehoorlijk zweverig klinken. Net als de bijbel.
Er zijn meerdere wegen naar rome, vaak zijn degene die voor een bepaalde methode kiezen ervan overtuigd dat al het andere niet deugd.
Ik ben van mening dat ieder moet kijken wat voor methode het beste bij zich past en bij zijn hond. Als de clicker voor jou Het middel is moet je vooral dat gebruiken.
Zoals ik eerder zei, er zijn meerdere wegen die naar......
Niet degene die wel op de eeuwen oude manier corrigeren meteen als beulen bestempelen
je mag wel even een van mijn honden lenen? word je meteen met beide benen op de grond gezet, niks zweverigs aan hoor
je krijgt terug wat je geeft gaat volledig op bij mijn honden ( en misschien ben ik ook wel zo n persoon)
dit vind ik dan weer zo'n banketstaaf, sorry voor mijn woordgebruik maar kan het even niet anders omschrijven.
alsof ik nu met mijn honden niet met beide benen op de grond zou staan
en alsof ik mijn honden niet de liefde geef die ik ook terug krijg.
ik geef mijn honden duidelijkheid, net zoals jij jouw honden ook duidelijkheid geef maar dan op een andere manier.
waarom nou andere methodes altijd afkraken.
zoals ik al eerder zei, en blijf herhalen. er zijn meerdere wegen.... en als voor jou de ene methode HET is dan betekend dat niet dat een andere methode
slecht is.
en als andere het anders doen dan jou wil dat niet zeggen dat dat liefdeloze dierenbeulen zijn en dat hun honden liefdeloos leven hebben.
niet zo zwart wit zien
)
en dan Welsh hill spreckled face of drentse heide
haha 

Filmpje vergeten