Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mymy schreef:Klopt maar ik heb me heus wel wat ingelezen hoor, alleen nu zit alles gewoon tegen. Maar heb het inderdaad te makkelijk over een nestje pups gedacht.
?Nagano schreef:hier gaf ik altijd ook kip(gekookt gebakken is te vet) en onbeperkt pup brok als mijn teefje pups had
ze is nooit dun geweest toen ze pups had
en wel jammer dat je iets te makkelijk er over gedacht heb
ben je wel heel de dag bij hun ?
of iemand anders meschien

mymy schreef:Nagano schreef:hier gaf ik altijd ook kip(gekookt gebakken is te vet) en onbeperkt pup brok als mijn teefje pups had
ze is nooit dun geweest toen ze pups had
en wel jammer dat je iets te makkelijk er over gedacht heb
ben je wel heel de dag bij hun ?
of iemand anders meschien
Ja ook weer niet ZO makkelijk hoor
Ik ben 24/7 bij ze (zit toch thuis nu.. )
Als je ze bakt zonder boter kan het geen kwaad toch?
Mijn honden krijgen altijd al onbeperkt eten
mymy schreef:Thanks Faruba
ennuh ze komt al wat levendiger over ( maar weet niet of ik me dat verbeeld nu haha)
Ze heeft vandaag nie meer overgegeven en eet goed vlees en drinkt goed.
moyra
dan heb ik het verkeerd erneer getypt of jij verkeerd gelezen maar ze heeft wel extra vlees gekregen sinds ze drachtig was.
Verder zijn reacties om te helpen altijd welkom en met al die andere dingen kan ik niks.
Als de pups morgen ochtend niet zijn aangekomen dan geef ik ze melk ( al gekocht )
Nagano schreef:Als je ze bakt zonder boter kan het geen kwaad toch?
Mijn honden krijgen altijd al onbeperkt eten

mymy schreef:Ze heeft 2 spuitjes gehad 1 voor ontsteking en 1 voor vitamine geloof ik en antibiotica tabletten. Ze heeft koorts.
Die geitenmelk heeft ze niks aan zei ze daarmoet ik mee stoppen ik kan beter puppy melk geven.
Verder zij ze lekker biefstuk en kip bakken en geven.
Als de pups morgen niet zijn aangekomen moet ik ze bij gaan voeren.
Klopt maar ik heb me heus wel wat ingelezen hoor, alleen nu zit alles gewoon tegen. Maar heb het inderdaad te makkelijk over een nestje pups gedacht.
dus nee absoluut geen onzin je teef zal er juist energie uit halen!! Blitz22 schreef:misschien heeft ze rust nodig en eet ze daarom niet als jij erbij bent... ik zou als ik jou was alles gaan afwegen wat je voer ook vocht en bij wijzen van na een halve dag alles opnieuw wegen zodat je kan zien wat ze gedronken of gegeten heeft... desnoods laat je dr een poos lekker met rust en negeer je dr... kan zijn dat ze zoveel aan dr hoofd heeft dat ze daarom niet wilt eten... mocht het zo zijn dat ze dan nog niet wilt eten zou ik dierenarts bellen... juist nu ze pups heeft moet ze goed eten en moet niet zo zijn dat jij dr moet voeren want zodra de pups dan eenmaal weg zijn heb je grote kans dat je dr altijd kan gaan voeren met de hand want dat vind ze vast makkelijk... sterkte ermee....
en ze heeft gister ook niet meer gebraakt gelukkig.
zou ze wel leuk vinden inderdaad haha ( beetje aandachts gek)essiesilly schreef:mymy schreef:Ze heeft 2 spuitjes gehad 1 voor ontsteking en 1 voor vitamine geloof ik en antibiotica tabletten. Ze heeft koorts.
Die geitenmelk heeft ze niks aan zei ze daarmoet ik mee stoppen ik kan beter puppy melk geven.
Verder zij ze lekker biefstuk en kip bakken en geven.
Als de pups morgen niet zijn aangekomen moet ik ze bij gaan voeren.
Klopt maar ik heb me heus wel wat ingelezen hoor, alleen nu zit alles gewoon tegen. Maar heb het inderdaad te makkelijk over een nestje pups gedacht.
Ook wel eens gelezen hoe puppymelk gemaakt word?.... Juist op basis van geiten melkdus nee absoluut geen onzin je teef zal er juist energie uit halen!!
Blijf haar temp heel goed in de gaten houden, zeker 2x per dag! Voel ook haar melkstrengen af, als een melkklier gaat ontsteken kan je binnen een paar uur je teef kwijt zijn!
Link: (misschien ook wel goed voor je dierenarts :s ) http://www.farmfood.nl/hondenvoeding/ho ... ttens.html

Billy schreef:Ik fok ook rashonden, maar geen haar op mn hoofd die er aan denkt om de honden slagroom te geven, de meesten gaan er van aan de racekak. Ik geef geitenmelk aan mijn teven als ze zogen, vinden ze heerlijk en verdragen ze ook goed..
Het feit dat je rashonden fokt en het dus wel weet is een enorme dooddoener.. Je kunt ook rashonden fokken en alles verkeerd doen..
dat lijkt me echt niet goed.Tooske schreef:Is dat nu nog van belang? Ze zijn er nu toch al? En TS doet volgens mij heel veel met alle tips.
ik had allang door dathet een vraag is om vervolgens iemand af te zeiken