Arme Sally!
Wat moet die een pijn hebben.
Ik wens jullie heel veel beterschap voor Sally.
edit: sandy verandert in sally

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mossel schreef:Wow, dit is wel echt heftig, ik had het niet zo groot verwacht. Wat raar dat die hond vanuit het niets aanviel, zeker als het normaal gesproken een goeie is?!
Sterkte met het herstel
lisa_pluisje: Nou nou wat minder mag ook wel, de hond deed normaal geen vlieg kwaad
lisa_pluisje schreef:Mossel schreef:Wow, dit is wel echt heftig, ik had het niet zo groot verwacht. Wat raar dat die hond vanuit het niets aanviel, zeker als het normaal gesproken een goeie is?!
Sterkte met het herstel
lisa_pluisje: Nou nou wat minder mag ook wel, de hond deed normaal geen vlieg kwaad
Een hond valt nooit zomaar vanuit het niets aan, daar gaat altijd een heel repertoire aan gedrag aan vooraf.
Zoals deze hond gebeten heeft is buiten alle proporties en dus levensgevaarlijk, als het mijn hond was liet ik hem gelijk inslapen, hij speelt tussen kinderen zelfde geld pakt hij een kind.
Anoeska27 schreef:TS, sterkte met het herstel, ik hoop dat ze nu niet bang wordt voor andere honden.Ojajoh schreef:ik neem aan dat de eigenaar van de grijpgrage hond wel aangeklaagd wordt en alle kosten verhaalt?
wat vreselijk dit zeg
Waarom nu weer gelijk aanklagen? De eigenaar van de andere hond is geschrokken en betaald alles.
Ojajoh schreef:maar doet de eigenaar ook wat met de hond...want die is erg koekoek! Niet normaal
Anoeska27 schreef:Ojajoh schreef:maar doet de eigenaar ook wat met de hond...want die is erg koekoek! Niet normaal
Je weet niet wat eraan vooraf is gegaan. Ik had laatst 2 honden op mijn erf (wel aangelijnd), waarvan de ene zijn lip optrok naar de mijne. Ik zag dat en kon direct ingrijpen, maar anders had mijn hond hem ook aangevlogen. Volgens de eigenaar was zijn hond sociaal en deed ie niets verkeerd. Ik had een andere mening, ze hadden ten eerste niets te zoeken op mijn erf en ten tweede werd mijn hond op zijn eigen terrein uitgedaagd. Ja, ik heb als eigenaar ingegrepen, maar de reactie van mijn hond was op dat moment terecht.
Anoeska27 schreef:Ojajoh schreef:ok...nou verklaar jij dan waar TS en TS haar hond "fout" zijn geweest. Want Als ik TS haar verhaal lees wat de grote hond toch echt koekoek
Ik zeg niet dat zij fout is geweest, ik zeg alleen dat we er niet bij zijn geweest en niet weten wat er precies gebeurt is.
Ojajoh schreef:daarom staat fout ook tussen tekentjes
uitgaande van TS haar verhaal...geen bijzonderheden en de hond grijpt uit het niets..
Ojajoh schreef:daarom staat fout ook tussen tekentjes
uitgaande van TS haar verhaal...geen bijzonderheden en de hond grijpt uit het niets..
annepaardoes schreef:Ojajoh schreef:daarom staat fout ook tussen tekentjes
Wie weet zijn er wel signalen gemist... We hebben het altijd nog over een gebeurtenis die we zelf niet gezien hebben. Laat staat dat waarschijnlijk het grootste gedeelte van de mensen dan nog de situatie niet volledig juist had kunnen interpreteren als ze er wel bij waren geweest.
Als een hond een andere hond grijpt wil het nog niet zeggen dat deze hond gestoord is en bij wijze van maar afgemaakt dient te worden...
In deze situatie is het ook net de "pech" dat de hond van de TS erg klein is en de aanvallende hond best een aardig formaat had in verhouding waardoor de schade dan ook meteen groter is bij een aanval.
TS heel veel sterkte met het herstel van je hondje. Ik zag hier al te tip om honingzalf te gebruiken voor het herstel van de wond.
Ook ik ben erg fan van honingzalf en sta altijd weer versteld van hoe snel het wonden geneest. Ik zou het je ook van harte aanbevelen.
geerke schreef:Volgens mij is er een verschil tussen een hond wegsnauwen of een poging tot verscheuren....
Ik vind dit toch wel vrij gestoord gedrag eerlijk gezegt.
TS hoe is het met haar?