Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ivy_power89 schreef:Demivds schreef:Ja hij was geopend van 10 tot 12 in stadskanaal.
Lees het woord dieren AMBULANCE nou nog eens een keer?
Vind het jammer voor het diertje dat hij het niet gehaald heeft, het had ook anders kunnen aflopen
Demivds schreef:er is hier geen, mijn moeder zegt dat als ik de dierenambulance bel ze er toch nikd aan doen..
0_saskia_0 schreef:Ben ik nu de enige die het een beetje overdreven vind om een ambulance te laten komen voor een vogeltje?
Goed geprobeerd ts, jammer dat het diertje het niet heeft gehaald.
0_saskia_0 schreef:Absoluut, een vogel is zeker een dier, maar dan wel een wild dier. Het is nou eenmaal de natuur dat dieren leven en sterven, daar hoeft de mens zich niet mee te bemoeien. Huisdieren zijn geen wilde dieren en zijn in principe 'bezit' dus dat vind ik een ander verhaal.
0_saskia_0 schreef:Oke, dan zijn we het daar niet over eens. Ik was (en ben nog steeds) benieuwd of er meer mensen zijn met dezelfde gedachten als ik.
Ik ga verder ook geen discussie starten, dit is een meningsverschil en dat respecteer ik
0_saskia_0 schreef:Oke, dan zijn we het daar niet over eens. Ik was (en ben nog steeds) benieuwd of er meer mensen zijn met dezelfde gedachten als ik.
Ik ga verder ook geen discussie starten, dit is een meningsverschil en dat respecteer ik
0_saskia_0 schreef:Absoluut, een vogel is zeker een dier, maar dan wel een wild dier. Het is nou eenmaal de natuur dat dieren leven en sterven, daar hoeft de mens zich niet mee te bemoeien. Huisdieren zijn geen wilde dieren en zijn in principe 'bezit' dus dat vind ik een ander verhaal.