ik ben net bij de winkel geweest en heb 2 lijstjes gehaald. een grote (a4 formaat) voor in de caravan bij de paarden aangezien ik daar toch heel vaak ben. en een kleinere voor in huis,en op zonnige dagen bij haar gedenkplaats buiten in de tuin. ook heb ik 2 stenen duifjes gehaald .
Wij hebben onze hond 5 jaar geleden ook moete laten inslapen. We hebben haar samen met het hele gezin begraven, en we hebben op haar graf een lantaarntje met een kaarsje erin gezet.
wat mooi trijnie... dat is vaste en heel mooi plekje en je kunt dan af en toe nog even tegen haar kletsen.
Quibble is door mijn moeder begraven toen ik vanavond even naar de paarden was.. ik voelde me toen even heel vrolijk,mede omdat er hele vrolijke en gezellige mensen op stal waren. Maar nu ik thuis ben voel ik me weer ontzettend zwaar en ongelukkig. Mijn moeder vertelde me dat tijdens het begraven,de witte duif plots kwam aanvliegen en boven ons bij de dakgoot ging zitten. Dat was zo bijzonder en weer liet ze een veertje achter...
Ik wens je veel sterkte en mooi die duif. Ik sta voor dezelfde beslissing met mijn oude Russell, hij gaat naar een dierenbegraafplaats bij mijn andere honden.
Kentaro
Geplaatst: 11-07-13 12:41
Wat ontzettend mooi van die duif en inderdaad dat je dat in de beeldjes terug laat komen!! Misschien als het je even teveel wordt, dat je even lekker naar stal kunt gaan om even op andere gedachtes te komen!?
Ik heb een reading aangevraagd van mijn hondje,bij deze zelfde persoon laat ik ook vaak de paarden doen en ze zijn altijd erg treffend dus ik wacht af!
Kentaro
Geplaatst: 13-07-13 23:33
Ben heel benieuwd wat er uit komt!! (persoonlijk had ik alleen nog even gewacht, ik heb altijd begrepen dat het even duurt voordat contact gelegd kan worden na overlijden.... )
klopt hoor kentaro,heb alleen 'vastgelgd' dat de reading wordt gedaan. Als ik readings doe voor anderen wacht ik ook altijd even totdat beide partijen een beetje rust hebben gevonden.
tijdje niets gepost,dus bij deze weer even een klein nieuwtje. Het verwerken van quibble's verlies gaat vrij goed,natuurlijk mis ik haar maar ik heb ook vaak het gevoel dat ze bij me is,heel fijn.
Zaterdag aanstaande gaan we naar ons nieuwe hondje kijken! Heb er ontzettend veel zin in en heb vooral het gevoel dat ik er aan toe ben. Het is een heel bijzonder hondje,dat zie je meteen aan de foto's en 't filmpje. Heel grappig en leuk!