Jibbel schreef:@PrimaDonna, ja dat klopt! Dat was ik haha!
De reden dat we hem in de stal wilden doen, is dat hij dat nu ook zo gewend is, hij is nog nooit in huis geweest en weet dus waarschijnlijk ook niet hoe hij zich moet gedragen. Tsja, wat is dan wijsheid in deze..
Iig goed om te weten dat de DA hem niet zonaar mag inslapen, maar geldt dat ook als iemand aangeeft dat hij vals/agressief is?
Ik ben iig erg benieuwd hoe hij het gaat doen hier en of hij, net als bij de hond van Kimberley, zo een last kwijt raakt.
Oo ja dat is zo, heb je dan wel gelijk in, kans dat hij je hele huis sloopt.
Moet je ook niet hebben.
De hond die toen ingeslapen is die ik kende, die had de mooiste haan van zijn eigenaar dood gebeten, tja dan moet je geen Duitse Staande bij kippen en hanen laten lopen
Maar volgens mij word het dier eerst nagekeken of hij echt vals/agressief is.
Want mijn eigen hond (die inmiddels alweer even dood is) was ook erg agressief naar andere honden, vooral klein en reuen, maar deze zouden we eerst met een muilkorf moeten trainen van de DA.
Onze DA liet hem niet zomaar inslapen.. (hond is uiteindelijk nooit zonder muilkorf getraind en is allemaal goed gekomen)
De Duitse Staande die ik nu heb is ook een totaal andere hond geworden.. Heeft altijd in een bench gezeten bij mensen en kreeg weinig aandacht. Je moet hem nu zien, vrolijk, lief en heel sociaal naar andere honden.
Mijn moeder doet jachtertraining met hem en doordat we veel met hem doen kan hij zijn energie ook kwijt en word hij gebruikt voor wat hij 'gemaakt' is