Ayasha schreef:Ik maak geen regels. Ik heb het druk genoeg met mijn eigen leven te organiseren, ga niet dat van een ander ook nog organiseren. Zoals ik al zei had ik al gezien dat de kat inmiddels gezond en wel weer terug was. Dus ik denk om de gevoelens van een ander.
Overigens ben ik best een kattenliefhebber. Juist daarom dat die lakse baasjes me zo ergeren. Ik zie hier regelmatig een prachtige raskat lopen, ik hoop dat het dier niets overkomt en vind het jammer dat ze bazen getroffen heeft die blijkbaar geen geld of moeite er in wilde steken om haar veiligheid te verzekeren.
Dat je dan nog tijd hebt om je hier met andermans leven en de invulling daarvan te bemoeien. En dan op PP zeker weer je gal spuien over hoe vreselijk de mensen wel niet zijn. Get a life.
TS, fijn dat ie weer terug is. Hier lopen de katten ook buiten, we zitten hier in het buitengebied en hier is het heel gebruikelijk je kat buiten te laten lopen. Ik ken werkelijk niemand in de burut die zijn kat binenn houdt. Zelfs de raskatten wandelen hier over straat.
Mijn kat krijgt altijd om 17.00 eten en daarna blijft hij binnen. Hij is er dan ook altijd om 17.00. Als de jonge vogels uitvliegen laat ik hem wel binnen. Mijn kat is nu 16 en heeft altijd buiten gelopen en mijn vorige kat is onder dezelfde omstandigheden 17 geworden.

Dus misschien is het handig als je je eigen goede raad op volgt en je, je bezig houdt met je eigen leven en niet jouw ideeën van hoe het moet en jouw manier aan een ander op te dringen. Kwestie van niet hypocriet te zijn....