Hond in de auto (autogordel)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 10:53

ashley1 schreef:
Heb het filmpje met de nep boxer even bekeken maar wat mij opvie was dat de hond zover naar voren kom vliegen, dat harnas leek helemaal niet op de plek van het gordelslot vast te zitten.

Nee ik heb hem ook nog eens bekeken, maar volgens mij zit er niet zo'n speciale gordel aan vast die je er ook daadwerkelijk in moet klikken.

Anoniem

Re: Hond in de auto (autogordel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:05

Jaren terug stond ik stil voor een stoplicht en mijn kleine keeshond lag altijd op de hoedeplank.Door de laaghangende zon had iemand mij niet zien staan en reed vol achterop mijn auto.De hond vloog letterlijk tegen de vooruit en ik had een flinke bult op mijn hoofd van de klap die ik op mijn stuur maakte.
Sindsdien zitten mijn honden vast.Ik heb een pajero en de achterkant is omgebouwd daar zitten de twee herders als ze in de auto moeten wachten kan mijn achterklep open blijven zonder dat het ooit te warm word.Op de achterbank staat een grote bench en daar zitten de kleine hondjes in.Behalve dat het veilig is scheelt het ook veel haar en zand in mijn auto.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:08

Bij ons zitten ze los, kunnen kiezen achterbak of achterbank. Zit ik er alleen in heeft de witte herder de neiging op de voorstoel te gaan liggen. Ben eens 2 agenten tegengekomen toen net hij en onze kruising russel naar voren waren geklauterd en beiden naast elkaar op de voorstoel zaten :') . En dan kom je dus een politieauto tegen. Slik.

Hun reactie, in de lach schieten, wijzen en beiden stekende duimen omhoog en zwaaien heel blij lachend. Oeps. := gelukkig maar. Kennelijk dan toch niet zo n heel groot verbod op.

In de bus zitten ze in de achterbak met voorbank en stoel als scheiding.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:16

hier zit de mijne vast met tuig met daaraan gordel ding om em vast te klikken in de gordel

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:20

De mijne ligt los op de achterbank. Als ik met de saxo ga wurmt ze zich tussen voorstoel en achterbank in