Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Ketly schreef:
Haha ja met z'n vampiertandjes
Zo'n zielig beestje toch...
http://www.youtube.com/watch?v=VcbdvH2jHFo
http://www.youtube.com/watch?v=j9AxGjaNhIA
Tigra_ schreef:Ergens vind ik wel goed hoor. Heb zelf een beetje hekel aan dierenwinkels waar ze echt van allerlei dieren verkopen aan leken. Maar iemand die goed z'n huiswerk doet en zich er van te voren in verdiept is het anders.
Fiffill schreef:De dieren die je nu hebt zullen heus niet worden ingenomen hoor.Er mogen gewoon geen nieuwe dieren gefokt worden/verkocht worden.
."
Tieme schreef:Fiffill schreef:De dieren die je nu hebt zullen heus niet worden ingenomen hoor.Er mogen gewoon geen nieuwe dieren gefokt worden/verkocht worden.
."
Dan vraag ik me af.... chinchilla's zitten graag samen. Als er 1 dood gaat dan kan je dus geen maatje erbij kopen....
En dan? Overgebleven chin van ellende alleen dood laten gaan?
Of na jaren weg moeten doen naar iemand die ook een alleenstaande chin heeft?
Mn zusje heeft chins en al 2x gehad dat er een oudje stierf en de andere echt doodongelukkig was alleen.
Vind het goed dat ze bepaalde eisen stellen maar vind inderdaad dat ze met veel dingen erg doorslaan.
Goof schreef:Grappig dat mensen nu hier in dit topic zo hard mogelijk willen bewijzen en laten zien dat hun dieren gelukkig zijn en het goed hebben..... Niet echt relevant.
van mijn kant iig.Fiffill schreef:Goof schreef:Grappig dat mensen nu hier in dit topic zo hard mogelijk willen bewijzen en laten zien dat hun dieren gelukkig zijn en het goed hebben..... Niet echt relevant.
Dat is toch bedoelt als grapjevan mijn kant iig.
Ik heb zojuist gebeld, mij werd ook verteld dat de lijst niet af is en dat ze hem dit jaar nog wel af willen krijgen (zal mij benieuwen of dat lukt). Heb gevraagd of ik ergens bezwaar heen kon sturen, ze zouden me terugbellen met een adres of telefoonnummer.
. Froukjeloves schreef:Snap gewoon niet wie deze lijst heeft gemaakt..
meeste dieren oke.. die zijn gewoon niet haalbaar als huisdier..
maar sorry hoor een hamster of egel met goede huisvestiging, en als je je goed in gelezen heb ( vraag fif maar heb der de hemd van der lijf gevraagd) en nog meer info gezocht etc voor ik er aan begon.
En dan denk ik kom op zeg je kan te ver door slaan met je lijstjes..
ViefJor schreef:Froukjeloves schreef:Snap gewoon niet wie deze lijst heeft gemaakt..
meeste dieren oke.. die zijn gewoon niet haalbaar als huisdier..
maar sorry hoor een hamster of egel met goede huisvestiging, en als je je goed in gelezen heb ( vraag fif maar heb der de hemd van der lijf gevraagd) en nog meer info gezocht etc voor ik er aan begon.
En dan denk ik kom op zeg je kan te ver door slaan met je lijstjes..
zet ik toevallig net op facebook. Alle mensen worden dus over 1 kamp getrokken, en de mensen die wel goed voor de dieren zijn worden naar beneden getrokken door mensen die het gewoon graag willen, en dan terugdijnzen door de grote zorg...
-Tara_, mee eens!! heb je wel eens gezien hoe sommige konijnen worden gehouden? om te huilen