Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bolivia schreef:Bolivia schreef:Ach, onze katten zijn ook nooit ingeënt en die zijn nog nooit ziek geweest met hun 14 en 12 jaar.
Dus het is echt niet altijd nodig hoor
Ik snap overigens wel dat het beter is om wel te doen hoor! Tuurlijk!
Alleen hadden wij er destijds ook niet de middelen voor en hebben we het niet laten doen. Uiteindelijk zijn ze al jarenlang kerngezond zonder ooit bij de dierenarts te zijn geweest.
Laptopmuis schreef:Snap niet dat mensen er nog intrappen.
Dit is ook gewoon een pretnest, meer niet. Misschien perongeluk ontstaan. Maar als ze er echt iets aan wilde doen hadden ze direct gehandeld.
Blijkbaar is dit nest weer van harte welkom!
En dan maar zitten te huilen en te klagen als er weer een onderwerp voorbij komt of asieldieren die in het asiel zitten, mishandelde dieren en dieren die moeten worden ingeslapen omdat de asiel te vol zitten.
Dit kwam alleen in me op:SharonZ schreef:Laptopmuis schreef:Snap niet dat mensen er nog intrappen.
Dit is ook gewoon een pretnest, meer niet. Misschien perongeluk ontstaan. Maar als ze er echt iets aan wilde doen hadden ze direct gehandeld.
Blijkbaar is dit nest weer van harte welkom!
En dan maar zitten te huilen en te klagen als er weer een onderwerp voorbij komt of asieldieren die in het asiel zitten, mishandelde dieren en dieren die moeten worden ingeslapen omdat de asiel te vol zitten.
Niet boos bedoeld ofzo hoor!Dit kwam alleen in me op:
Weet je wát helpt? De dieren inenten, zo overleven ook de zwaksten, tegen de natuur ingaan eigenlijk als je zo kijkt. Alleen maar meer lévende katten voor in het dierenasiel!
Ik ben trouwens zelf wel voor entingen hoor!! Maar ik vind dat iedereen het zelf moet weten, de mensen die de kittens kopen zijn er dus ook al van op de hoogte
Froukjeloves schreef:Ik had toen een grote doos, met dekentje en die had ik in de kamer staan, toen ze ging bevallen is ze er netjes in gaan liggen..
verder de poezen pil werkt goed tegen zwangerschap en prijs valt mee..
zou ik straks wel aan beginnen..
succes
SharonZ schreef:Niet boos bedoeld ofzo hoor!Dit kwam alleen in me op:
Weet je wát helpt? De dieren inenten, zo overleven ook de zwaksten, tegen de natuur ingaan eigenlijk als je zo kijkt. Alleen maar meer lévende katten voor in het dierenasiel!
Ik ben trouwens zelf wel voor entingen hoor!! Maar ik vind dat iedereen het zelf moet weten, de mensen die de kittens kopen zijn er dus ook al van op de hoogte
. Sorry dat ik je uit die droom help. Het asiel zit vol door mensen die geen verantwoordelijkheid nemen en oeps-nestjes blijven produceren, zich realiseren dat kittens geld kosten en dan de boel dumpen. CK88 schreef:Vind het wel vreemd dat een kattenfokker zegt dat kittens niks kosten... Sowieso meer al een steralisatie!
meggiemeg schreef:Je kan ook de poezenpil overwegen als het vanwege de kosten nu lastig is om haar te laten helpen (voor als strak de kittens zijn geboren)
Begin tijdig met adverteren om te voorkomen dat je met kittens blijft zitten, heb je ook even de tijd om een goed baasje uit te zoeken!
en dit was het gevolg: 
)