Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tara_ schreef:xH0RS3S schreef:ik zou zebra guppies nemen, die had ik zelf ook, krijg je allemaal leuke kleine baby visjes van.. maar je moet wel oppassen, dat ze niet allemaal worden opgegeten door papa vis (wat soms gebeurt)
Zebraguppies?
Ik vraag me overigens af of TS nog wel vissen wil. Dit hele verhaal is al 4 maanden geleden.
Lees jezelf alsjeblieft in! Goudvissen hebben een aquarium nodig van minstens 1.20 m.
dus ik heb ook het vermoeden dat jullie goudvissen echt te klein gehouden zijn (of heb je een mooie vijver?). Goudvissen zijn nog lastiger te houden; ongelooflijk veel ruimte nodig en zijn sterke vervuilers. xH0RS3S schreef:nee, hoor, goudvissen hebben niet zo'n grote kom nodig, mijn goudvis (16 jaar) heeft een groot genoege vissenkom en hij is kleiner dan 1.20 . Als je goudvissen in een vissenkom hebt gehad, en daarna naar een grotere vissenkom doet kunnen ze overlijden. Dus moet je zelf beslissen wat je voor vissenkom doet, en dan gelijk goed ;d
xH0RS3S schreef:nee, hoor, goudvissen hebben niet zo'n grote kom nodig, mijn goudvis (16 jaar) heeft een groot genoege vissenkom en hij is kleiner dan 1.20 . Als je goudvissen in een vissenkom hebt gehad, en daarna naar een grotere vissenkom doet kunnen ze overlijden. Dus moet je zelf beslissen wat je voor vissenkom doet, en dan gelijk goed ;d
xH0RS3S schreef:Wij hadden trouwens eerst een aquarium van 3,5 meter in onze woonkamer, met groot glas (een soort van kast met groot raam) en daar zaten allemaal soorten vissen in, en die konden wel met elkaar (zonder elkaar op te eten)
zal gigantisch zwaar zijn geweest ! vuurneon schreef:xH0RS3S schreef:Wij hadden trouwens eerst een aquarium van 3,5 meter in onze woonkamer, met groot glas (een soort van kast met groot raam) en daar zaten allemaal soorten vissen in, en die konden wel met elkaar (zonder elkaar op te eten)
Gelukkig hebben jullie geen houten vloerzal gigantisch zwaar zijn geweest !
_San87_ schreef:xH0RS3S schreef:nee, hoor, goudvissen hebben niet zo'n grote kom nodig, mijn goudvis (16 jaar) heeft een groot genoege vissenkom en hij is kleiner dan 1.20 . Als je goudvissen in een vissenkom hebt gehad, en daarna naar een grotere vissenkom doet kunnen ze overlijden. Dus moet je zelf beslissen wat je voor vissenkom doet, en dan gelijk goed ;d
Misschien moet jij maar gewoon dit topic verlaten. Goed idee, he.
) xH0RS3S schreef:'k ben nog maar 14, dus als ik iets verkeerds zeg, is dat zo erg? Jemig, ik weet genoeg van vissen af, geleerd van mn pa want we hadden eerst meer als 100 vissen. Dus afkraken mag minder. =$$
. En nee, iets verkeerds zeggen is niet per se erg, echter gaat het hier om levende wezens en dan is verkeerd advies geven niet handig.