Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het boerenbedrijf zou gewoon betaald moeten krijgen voor wat het levert, een eerlijke prijs. En dat betekend dat de consument dus ook moet betalen voor wat iets waard is, en dat is wat meer dan we nu doen vrees ik. Plaatje hierboven illustreert dat denk ik best mooi.wendyenbram schreef:Ik voel me persoonlijk absoluut niet aangesproken. wel zie ik altijd verkeerde informatie langskomen in dit soort topics, en als je dan vraagd hoe ze daar aan komen, komt het steevast van zulke sites af. Vandaar dat ik af en toe eens tegen gas geef om het eens van de andere kant te belichten.
wendyenbram schreef:1 week? reken maar op 2 tot 3 weken! ze worden eerder 1 keer per week opgehaald dan 2 tot 3 keer per week.
En precies zoals je zegt, voer is steeds duurder maar we krijgen steeds minder geld voor de eieren. momenteel hebben we een groot verlies die je normaal met pasen recht zou kunnen trekken. maar ja het verdeel centrum heeft de eieren opgespaard. En zodoende dus veel eieren gehad om zelf te verdelen onder de winkels. de boer heeft geen cent meer gehad! en de consument maar betalen, onder het mom we hebben in iedergeval goede eieren.