''je lkunt het een kat afleren van het aanracht, dat geloof ik ook wel, maar ze zitten er wel graag, dan zijn ze toch niet schoon''
Waarom zouden ze niet schoon zijn als ze op een schoonaanrecht gaan zitten dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vuurneon schreef:Elk dier is in principe zonde van het geld; want het kost altijd geld en tijd![]()
(even los van de emotie natuurlijk).
Oenka schreef:Ik vind honden dus veel schoner. Katten gaan het liefst echt overal opzitten, zelfs op t aanracht waar jij je eten bereidOok katten stinken hoor...en idd, katten poepen binnen in de kattenbak en honden buiten..nou moet je eens ruiken als een kat net van de kattenbak afkomt.
Ik zie het ook dat als katten buiten komen ze alleen maar binnen komen om te eten. Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar ik denk echt dat een hond gekker is op je
ook als je b.v op vakantie gaat en iemand anders voor je hond zorgt, hoe vaak gebeurt het wel niet dat ze dan heimwee hebben en niet veel eten? Volgens mij eet een kat gewoon door hoor.
En als je weggaat kan een hond je echt verdrietig nakijken terwijl een kat niet op of om kijkt
Geryon schreef:Je zegt het zelf
''je lkunt het een kat afleren van het aanracht, dat geloof ik ook wel, maar ze zitten er wel graag, dan zijn ze toch niet schoon''
Oenka schreef:Geryon schreef:Je zegt het zelf
omdat ze lekker in een kattenbak gaan zitten met die pootjes en dan op je aanrecht,,,das niet schoon hoor
En dagelijks kan ik deze begroeting van beide verwachten als ik thuis kom. Zo snel ik ga zitten, zijn de hond en kat meteen bij me. Hoezo geen band met een kat

) Bovendien heb ik nog nooit een lekker ruikende hond tegengekomen en moet er niet aan denken om ze door weer en wind zo vaak te gaan uitlaten 
Oenka schreef:Geryon schreef:Je zegt het zelf
omdat ze lekker in een kattenbak gaan zitten met die pootjes en dan op je aanrecht,,,das niet schoon hoor
Of je moet wat een je zinsopbouw doen
Oenka schreef:als een hond stinkt ligt dat denk ik ook aan het baasje, die van mij gaat zo nu en dan echt wel even lekker douchen
Dan gaat mijn hond ook echt wel de douche in 
Oenka schreef:Nou honden kunnen nog wel eens in de stront gaan rollen, of lekker zwemmen, dan stinken ze hoorDan gaat mijn hond ook echt wel de douche in
En idd ik heb ook nooit gehoord dat het bij mij naar hond stinkt
mang schreef:Oenka schreef:Nou honden kunnen nog wel eens in de stront gaan rollen, of lekker zwemmen, dan stinken ze hoorDan gaat mijn hond ook echt wel de douche in
En idd ik heb ook nooit gehoord dat het bij mij naar hond stinkt
Nee dat zeg ik uit fatsoen ook nooit tegen de eigenaar, maar ik ben werkelijk nog nooit een hond tegen gekomen die IK lekker vond ruiken.