Hond met een slechte huid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 10:44

callum schreef:
heb alles geprobeerd ben geen onwetend iemand. als een hond het niet eet eet hij het niet. nogmaals kvv is niet zaligmakend en niet elke hond eet het. heeft niks met verdiepen te maken.

ben dierenartsassistente met meerdere cursussen voeding daarnaast. weet hoe ik een hond over moet wennen. weet ook dat je kvv niet met brok moet mengen ivm andere zuurtegraad in de maag met verteringsproblematiek.

weet ook uit ervaring dat er meerdere honden zijn die geen enkel voordeel beleven van kvv.

dat het voor jou hond werkt is prima maar je komt nu behoorlijk over als een jehova die kvv door je strot ramt omdat dat het enige is dat goed is. beetje jammer

zeg eee tuut tuut... rustig aan maar hoor!
wat linea zegt.. je hebt veel verschillende diersoorten die je allemaal kunt proberen voordat je kan zeggen of ze het wel of niet eten

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 02:45

Shetter schreef:
Sorry maar de enige mogelijke reactie op een dergelijke onzin is _O-
Ontgifting door een dieet verandering bestaat niet.

jammer dat je naief bent dan..

bel jij Ijsberg (bedrijf van duck ) dan maar op.. wij krijgen hier opleidingen over in de winkel waar we werken door het aanleverend bedrijf zelf..
ga je zeggen dat ik lieg?

het heeft eigelijk geen zin om je mening op bokt te zetten want IEDEREEN heeft een andere mening... tis de ervaring die het doet[/quote]
Nee, je liegt niet, je bent onwetend, en je neemt de raad van de commercieel belanghebbende klakkeloos voor waar aan (wie is er hier "naief _O- ).
Zoek maar eens solide wetenschappelijjk verantwoorde onderzoeken op over dit soort ontgiftingen, zoals ik zei het geclaimde fenomeen "ontgiftingen via dieet" bestaat niet. De enige manier waarop je lichaam kan ontgiften is via de nieren en de lever.
Wat betreft je uitspraak over verschillende meningen het is de toetsing van je hypothese die het doet....

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 02:48

Shetter schreef:
Kuggur schreef:

Sorry maar de enige mogelijke reactie op een dergelijke onzin is _O-
Ontgifting door een dieet verandering bestaat niet.

jammer dat je naief bent dan..

bel jij Ijsberg (bedrijf van duck ) dan maar op.. wij krijgen hier opleidingen over in de winkel waar we werken door het aanleverend bedrijf zelf..
ga je zeggen dat ik lieg?

het heeft eigelijk geen zin om je mening op bokt te zetten want IEDEREEN heeft een andere mening... tis de ervaring die het doet
Nee, je liegt niet (zeg ik ook nergens) , je bent echter onwetend, en je neemt de raad van de commercieel belanghebbende klakkeloos voor waar aan (wie is er hier "naief "_O- ).
Zoek maar eens solide wetenschappelijk verantwoorde onderzoeken op over dit soort ontgiftingen, zoals ik zei het geclaimde fenomeen "ontgiftingen via dieet" bestaat simpelweg niet. De enige manier waarop je lichaam kan ontgiften is via de nieren en de lever.
Wat betreft je uitspraak over verschillende meningen het is de toetsing van je hypothese die het doet....

Aslanovitch

Re: Hond met een slechte huid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 06:14

whatever.. als we onze ervaringen langs elkaar gaan leggen dan denk ik dat ik genoeg weet

Sansevieria

Re: Hond met een slechte huid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 06:28

@TS: wat kost dat voer van de lidl nu per kilo?
Kijk eens wat de kvv van bijv. Lotgering per kilo kost, op zoveel meer zul je niet uitkomen lijkt me.
Hier voer je wel iets meer van als bij een brok.
Hier de site met info en prijzen:
http://www.lotgering.nl/Prijzen.aspx

Maar als je de kosten van shampoo, supplementen en dierenarts gaat tellen ben je duurder uit als je bij het voer blijft wat je nu geeft.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:23

Bij nader inzien, laat maar, nutteloze discussie.