dierenfan schreef:die vriend zou snel mijn ex vriend zijn. Ik kan veel hebben en ik kan op veel punten toe geven. Ik zou zonder katten en konijnen kunnen als het moet en als ze overlijden. Ik zou ze nooit weg doen voor iemand. Echter zonder honden daar moet ik niet aan denken. Dat gaat geen enkele liefde overleven. Ieder zijn ding en tja dit is mijn punt.
Misschien dati k daarom nog vrijgezel ben hahaha. Nee hoor, maar ik ben heel makkelijk maar niet over het feit wel/geen hond. Dat ik er nooit meer dan 2 zou mogen hebben daar zou ik mee kunnen leven. Dat 1 jonge hond en eventueel een oudje dan het 2tal is zou ik ook goed mee kunnen leven maar geen hond? Nee dat niet.
voor mij hetzelfde
ik heb 2 honden, die horen bij mij en als je hen niet accepteerd hoepel je maar op
en ja als ze door de regen lopen stinken ze, maar ik heb net een nestje gefokt, in totaal 10 honden in huis en kreeg van iedereen de complimenten dat je echt NIKS rook (zijn beaucerons dus nog iets groter als de duitse herder) en heel groot woon ik niet.. van binnen dan
moeilijke situatie voor jou maar voor mij zou het heel duidelijk zijn
)
)
.