dierenfan schreef:mensen die één of meer katers ongeholpen op straat laten lopen kan ik niet serieus nemen als men dit soort rare berichten gaat plaatsen. Je moest eens weten hoeveel honderden euro's schade ik al gehad heb door zo'n 'geweldige (AHUM)' eigenaar die zijn kater niet wilde laten helpen.
Afgelopen zomer kwam dat brutale poedersuiker beest elke keer als hij de kans kreeg naar binnen in de schuur, tuinhuis, buiten op de tuinstoelen, schommelbank, binnen in het schuurtje en overal waar hij de kans kreeg binnen te komen sproeide die kat alles onder. Hij kan er niets aan doen maar die eigenaar wel. Ik had op zich niets tegen die kat maar elke keer weer moest ik water over hem heen mikken of wat dan ook. Uiteindelijk een keer een hele nacht in een bench opgesloten met de hoop dat dit zo'n nare ervaring was dat hij weg bleef wat helaas ook niet lukte.
Ik vond het zeer dubbel toen ik hem dood gereden vond. Triest voor het dier maar zelf opgelucht dat er een einde kwam aan die stinkende urine lucht rondom het huis.
ben het in grote lijnen wel mee eens! en weet je....de kat kan er niks aan doen maar t baasje, dat is altijd zo jammer...
Ik heb elke keer meer gelezen en ben toch wel van mening dat als je je kat zonder dat die geholpen is rond laat lopen ik het wel erg vind... wat als er een poes in eens ontsnapt? per ongeluk? kan gebeuren... en die is nog maar half jaartje oud en word gedekt door jouw kat TS ? Ik bedoel alleen maar... dat is ook overlast en tikkeltje egoistisch vind ik dan..