Baby konijntjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 09:56

Jemig wat zijn we weer lekker vriendelijk. :o
Het zijn altijd de zelfde niet op nesjes reageren, snap ik dat jullie er niet mee eens zijn, maar waarom snauwen?
Kan toch ook normaal gezegd worden.

TS hoe is het met de konijnen?

Laptopmuis

Re: Baby konijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:03

Misschien eens raadzaam om de overige berichten van de starter te lezen.
Eerste nest mislukte omdat alle jongen dood waren dus liet ze haar opnieuw dekken.
En dan als de jongen er zijn gaan ze zich ineens afvragen wat ermee te doen.

Myraxhorsey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 12:18

@Vrouwke het gaat super goed ze hebben sinds gisteren de oogjes open
@Laptopmuis Ze waren niet dood ze kreeg gewoon geen jongen

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:59

love_western schreef:
animalwoman schreef:
alleen bij dit persoon

Weet je het zeker? Lees alleen maar negatieve berichten van jou. En ooit van hoofdletters en punten/komma's etc gehoord?

En daarnaast kun je het ook op een andere manier overbrengen ipv zo bot te zijn :)

en letters zijn letters ik ga het niet luxer maken met overbodige dingen je kan toch lezen of niet soms
en aangezien ts veel domme dingen doet niet alleen met konijnen tsja dan vraag je erom

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:04

Ik ga even reageren op een antwoord van TS uit eeste pagina:

Dus als je je konijn niet kan koppelen laat je het maar dekken? rare redenering. Je had ook naar een konijnen opvang gegaan zijn, die koppelen zovaak konijnen.. dus zie de meerwaarde niet van een nest. -O-

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:12

bij een voedster kan het beste een gecastreerde ram blijft een feit en castreeren is niet super duur bij konijnen

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:15

animalwoman schreef:
bij een voedster kan het beste een gecastreerde ram blijft een feit en castreeren is niet super duur bij konijnen

+1

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:17

Oh god, volgensmij is TS degene die telkens nieuwe huisdieren wilde en er telkens jonge beestjes bij wilde. Heel erg jammer op te lezen dat dit gebeurd is, en dat de ouders niet ingrijpen.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:11

animalwoman schreef:
love_western schreef:

Weet je het zeker? Lees alleen maar negatieve berichten van jou. En ooit van hoofdletters en punten/komma's etc gehoord?

En daarnaast kun je het ook op een andere manier overbrengen ipv zo bot te zijn :)

en letters zijn letters ik ga het niet luxer maken met overbodige dingen je kan toch lezen of niet soms
en aangezien ts veel domme dingen doet niet alleen met konijnen tsja dan vraag je erom

Nee dit leest nogal vervelend. Ik vind dit een kinderachtige reactie van je en misschien moet je nogmaals de boktregels door lezen, want daar staat in dat je wel Nederlands moet kunnen schrijven. Het is trouwens ook 'deze' persoon.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:16

Samblabla schreef:
animalwoman schreef:

+1

Sterker nog. Een nest is veel en veel duurder dan die paar tientjes die je betaald voor een castratie of voor een konijn uit een opvang/asiel. ;)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:49

Citaat:
Nee dit leest nogal vervelend. Ik vind dit een kinderachtige reactie van je en misschien moet je nogmaals de boktregels door lezen, want daar staat in dat je wel Nederlands moet kunnen schrijven. Het is trouwens ook 'deze' persoon.

Dan lees je het niet.
Weet je wat ik vervelend vind: dat iedereen TS aanvalt!
Kan ook op een vriendelijke manier.
Ik denk dat ze dan meer oppikt dat op deze wijze.
Dat kind is 16.
De een is volwassener dan de andere op deze leeftijd.
Daar kan je niet van uit gaan.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:51

Volgens mij had ik het niet tegen jou?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:54

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:59

Zij moet nog veel leren over konijnen, maar jij moet nog veel leren over Nederlands typen. Allemachtig, er zitten niet voor niets leestekens op een toetsenbord :Y)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:07

als het je zo stoort hoe ik schrijf zet me dan in je vijanden lijst dan lees je mijn berichten ook niet tenzij je het echt wil maar dan moet je klikken op toon dit bericht

zo is jou probleem opgelost niet zo moeilijk toch ????????????????????????????????????????????

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:13

animalwoman schreef:
als het je zo stoort hoe ik schrijf zet me dan in je vijanden lijst dan lees je mijn berichten ook niet tenzij je het echt wil maar dan moet je klikken op toon dit bericht

zo is jou probleem opgelost niet zo moeilijk toch ????????????????????????????????????????????

Of gewoon ABN typen zoals dat verwacht word van ons bokkers.

Ts, verdiep je aub in konijnen

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:14

ik tiep zoals ik wil

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:15

Nou idd, jij moet gewoon ABN typen. Doe niet zo moeilijk. Als typen teveel moeite is moet je niet op Bokt gaan. Klaar. Er wordt van je verwacht dat je ook een beetje je best doet aan je formulering. Dit doe je dus totaal niet en het leest slecht en lastig.
Nog nooit zo'n lui varken gezien, typen is toch niet zoveel moeite? Paar toetsen meer; shift, punt, komma. Jeetje.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:18

zoals ik al zei last van lees bericht hiervoor van mij dat is jou oplossing

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:20

Wat nou als meer mensen hier last van hebben? Is het makkelijker als jij je aanpast, er zijn meer bokkers die wel juist typen en formuleren. Dus ik denk dat jij je zult aan moeten passen gezien de bokt regels.

Maar daar gaat dit topic niet over, als jij te lui bent om te typen moet je maar alleen lezen want je reacties voegen niks toe. (:

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:21

animalwoman schreef:
zoals ik al zei last van lees bericht hiervoor van mij dat is jou oplossing

Ik wil niet muggenziften, maar het staat volgens mij in de officiële regels van Bokt dat we geacht worden om netjes ABN te typen? Ik denk niet dat je veel keus hebt eigenlijk.. ;)

Edit: Gevonden!

8 - De voertaal op Bokt is Nederlands: zorg voor verzorgde, leesbare posts.
De voertaal op Bokt is Standaardnederlands. Varianten als dialect, MSNtaal of ‘br33zer’ zijn lastig leesbaar en mogen niet worden gebruikt. Spelfouten en het ontbreken van hoofdletters en leestekens maken je tekst onleesbaar: verdeel lange lappen tekst onder in alinea's en gebruik witregels om je tekst duidelijker te maken. Gebruik de 'voorbeeld' functie en kijk je tekst nog even na op spelfouten voordat je het op het forum zet. Als je van jezelf weet dat je moeite hebt met spelling kan je altijd de spellingscontrole van een tekstbewerkingsprogramma gebruiken. Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast.
Laatst bijgewerkt door Laura_x_ op 30-05-13 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:21

TS Heeft haar konijn een nest laten krijgen voor een maatje, want 40 euro voor een gecastreerde ram in de opvang vond ze te duur :).
Komt ze dan nog wel achter. Meestal leer je uit fouten, hier zijn een hoop fouten gemaakt...

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:22

als je iedereen eruit moet halen die geen .,?! of wat dan ook gebruikt dan is de helft van bokt leeg of meer

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:24

animalwoman schreef:
als je iedereen eruit moet halen die geen .,?! of wat dan ook gebruikt dan is de helft van bokt leeg of meer

Dus omdat Pietje in de sloot springt, doe jij dat ook?

Ik ga even temmen, dit gaat nergens over.