Het zijn altijd de zelfde niet op nesjes reageren, snap ik dat jullie er niet mee eens zijn, maar waarom snauwen?
Kan toch ook normaal gezegd worden.
TS hoe is het met de konijnen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
love_western schreef:animalwoman schreef:alleen bij dit persoon
Weet je het zeker? Lees alleen maar negatieve berichten van jou. En ooit van hoofdletters en punten/komma's etc gehoord?
En daarnaast kun je het ook op een andere manier overbrengen ipv zo bot te zijn
animalwoman schreef:love_western schreef:
Weet je het zeker? Lees alleen maar negatieve berichten van jou. En ooit van hoofdletters en punten/komma's etc gehoord?
En daarnaast kun je het ook op een andere manier overbrengen ipv zo bot te zijn
en letters zijn letters ik ga het niet luxer maken met overbodige dingen je kan toch lezen of niet soms
en aangezien ts veel domme dingen doet niet alleen met konijnen tsja dan vraag je erom
Citaat:Nee dit leest nogal vervelend. Ik vind dit een kinderachtige reactie van je en misschien moet je nogmaals de boktregels door lezen, want daar staat in dat je wel Nederlands moet kunnen schrijven. Het is trouwens ook 'deze' persoon.
animalwoman schreef:als het je zo stoort hoe ik schrijf zet me dan in je vijanden lijst dan lees je mijn berichten ook niet tenzij je het echt wil maar dan moet je klikken op toon dit bericht
zo is jou probleem opgelost niet zo moeilijk toch ????????????????????????????????????????????
animalwoman schreef:zoals ik al zei last van lees bericht hiervoor van mij dat is jou oplossing