Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je verliest er niks aan door ff te bellen.kirsten4 schreef:@tabaflab, volgensmij idd steriliseren.
Maar misschien wel, het is zo te zien een erg jonge kat, en ook nog heel klein (ze is niet gegroeid de afgelopen 3 maanden dat ze hier liep). Dus misschien kon ze dat wel niet aan, of ze snapte het niet of wat dan ook. Ik kan geen gedachten lezen. Volgensmij is er 1 of 2 doodgeboren .. Maar er zat al niet veel leven in, en heb ze eerst ook maar met rust gelaten. Maar deze twee bewegen meer enzo, dus er zit (denk ik in ieder geval) verbetering in.
kirsten4 schreef:Waardoor komt het blauwe trouwens? Door onderkoeling of wat anders?
Citaat:Dat heb ik gelezen, maar Overijssel is een beetje groot.
Ik heb nl een moederpoes met jongen liggen.
Als het in de buurt is wil ik ze wel ophalen om deze erbij te leggen.
Citaat:Dit lijkt mij eerlijk gezegd geen goed idee. Jou moederpoes, hoe lief dan ook ruikt opeens iets vreemds in haar nest, en kan daardoor ook de eigen kittens verstoten! (heb dit zelf gehad. Onze overleden buurman kreeg dan kittens, maar die wou ze niet en verzoop ze. Dit kon ik niet aanzien, en heb ze bij onze kittens destijds gelegd. Deze heeft gelukkig alleen de vreemde verstoten en haar eigen wel gehouden. Toen de dierenambulance gebeld, en die zijn ze op komen halen met de mededeling dat het onverstandig was om het te doen)
.