Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bedoel je soms een Shih Tzu?
quartel schreef:Helemaal geen traktatie word hem niet vrees ik.
Manneke was nog niet helemaal zindelijk.
Sinds een mini traktatie gaat dat steeds beter.
Hij gaat zelfs ook nog zitten voor een half mini snoepje
Daar los je het probleem niet mee op, hij krijgt dus geen honger...Als hij geen honger heeft zal hij zich ook niet aan z'n brokken wagen. Zeker niet als hij weet dat hij ook tussendoortjes krijgt.
Wilawander schreef:Wat ik doe en tot nu toe prima helpt. Niks geen van alles aanbieden en smeken om te eten. Dat wat jij wilt voeren voor zetten. Met 10 minuten niet op, weg ermee. En dan volhouden een paar dagen. Tot nu toe altijd succesvol en werden moeilijke eters op eens makkelijke eters.
BarbaLala schreef:Daar los je het probleem niet mee op, hij krijgt dus geen honger...Als hij geen honger heeft zal hij zich ook niet aan z'n brokken wagen. Zeker niet als hij weet dat hij ook tussendoortjes krijgt.
princesmax schreef:Wilawander schreef:Wat ik doe en tot nu toe prima helpt. Niks geen van alles aanbieden en smeken om te eten. Dat wat jij wilt voeren voor zetten. Met 10 minuten niet op, weg ermee. En dan volhouden een paar dagen. Tot nu toe altijd succesvol en werden moeilijke eters op eens makkelijke eters.
zo doe ik het ook en is inderdaad altijd succesvol.
BarbaLala schreef:Daar los je het probleem niet mee op, hij krijgt dus geen honger...Als hij geen honger heeft zal hij zich ook niet aan z'n brokken wagen. Zeker niet als hij weet dat hij ook tussendoortjes krijgt.
yvonnedv schreef:quartel schreef:Ik heb runderhart versnippert, dat gaat zo door zijn brokjes en we zetten de labrador in als concurrent.
Eens zien hoe dat gaat.
en?
quartel schreef:Mijn man was nu degene die ging smeken bij hem![]()
We hadden hem pal naast de labrador gezet maar daardoor liep hij juist nog sneller van zijn voer weg.
Toen weer terug aan mijn voeten gezet maar nee.......vlees was niet lekker.
quartel schreef:En na twee mini hapjes is meneer er alweer klaar mee........