Grote zwarte spin kruipt been omhoog - brr

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 23:18

Phylos schreef:
Pas op met het pletten van spinnen. Als die zwanger blijkt te zijn ben je niet blij en heb je er ineens 100 in je kamer lopen! Dit overkwam mijn zusje (in Panama)

:wow: :wow: |(

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:21

Sorry hoor, maar wat zijn jullie een stel zeikerds! :j :j :j

flare

Re: Grote zwarte spin kruipt been omhoog - brr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:23

:') misschien maar ik vind het echt doodeng..

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:24

Ach, en ik ben dan ook van kleins af aan opgegroeid met spinnetjes als huisdiertjes :) Eigenlijk geen enkel dier waar ik van zou schrikken..

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 23:29

Ik vind mezelf ook een zeikerd hierin :P Mja, ik heb mijn gevoel niet in de hand op het moment dat ik een spin zie. Daar heb ik geen controle over en ik kan die angst ook niet zomaar uitzetten.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:37

Probeer steeds in jezelf te zeggen/ in te beelden: het is een lief zacht klein konijntje. Schijnt te helpen!

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:50

getver de getver!!!!!!!!!

Ik heb een keer gehad in griekenland dat er een gigantische spin over het karaoke boek kroop, mijn zus en keihard gillen en vlogen meteen naar de andere kant van het cafe, al die mensen daar verstijft en vragen wat is er, wat is er, toen we zeiden dat er een spin zat werden we keihard uitgelachen :+

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:51

AnnemiekvM schreef:
Probeer steeds in jezelf te zeggen/ in te beelden: het is een lief zacht klein konijntje. Schijnt te helpen!

dat heb ik geprobeerd, zat een spi op de muur, niet eens zo'n grote dus ik denken, ow die haal ik wel even weg met een glas. Tegen me zelf hij doet niks tis maar een kleintje, totdat hij dus naar me toe sprong :P whahahaha

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:52

vieze beesten zijn het!
heb der ooit eens 1 op me hoofd gehad..
Ik was me dekens aan het opgooien voor me bed op te maken zie die spin in me ooghoek zo op me springen, helemaal in paniek! ik kijk in die spiegel zat die op me hoofd joh ben nog nooit zo in paniek geweest en sindsdien doodsbang voor beesten..
(en dat terwijl ik wel 60 slangen in huis heb) :')

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:55

gatver ik zou het hele huis bij elkaar shreeuwen ieell gelukkig houd mijn kat wel van een tussendoortje :9 die eet ze gelukkig meestal keurig op :o

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:58

Het schijnt ook dat we in onze slaap spinnen 'eten'. Per jaar een stuk of 3.
Maar zo groot als deze gaat vast niet onopgemerkt. Hierbij serveer je natuurlijk gebakken aardappeltjes en wat sla

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 00:01

Als dit een mannetje was en er zit nog een vrouwtje, dan is die nog groter ook :(:) :+

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 00:01

simo0ne schreef:
Het schijnt ook dat we in onze slaap spinnen 'eten'. Per jaar een stuk of 3.
Maar zo groot als deze gaat vast niet onopgemerkt. Hierbij serveer je natuurlijk gebakken aardappeltjes en wat sla

Nope fabeltje :j

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 00:02

Toen wij een half jaar geleden terug naar belgie gingen, zaten we in een bungalow.. toen we avonds aankwamen, liep ik naar het schuifraam, maar had nog niet naar de muur gekekn. Mijn pa zei dat ik niet om moest kijken en direct naar de badkamer moest gaan.. Te laat, had 'm al in de gaten

En ik durfde mijn bed daar ook niet meer in :')

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 00:41

ielll :brr: die dikke zwarte zitten bij ons ook vaak in huis :r
Laatst ging ik mijn gezicht wassen in de badkamer. Zag ik ineens iets zwarts kruipen zat er dus zon mega dikke zwarte spin in de handdoek waar ik net mijn gezicht mee had afgedroogd, AAHHHHHHHHH :):)
Toen ik nog thuis woonde riep ik in zulke situaties altijd mijn moeder, maakte niet uit hoelaat het was, die pakte ze altijd en deed ze dan naar buiten toe. Maar nu heb ik super Milo(mijn hond) hij jaagt alle spinnen en insecten achterna en gaat er dan mee spelen tot de dood uiteindelijk volgt. Mischien wel zielig maar ik durf niet bij die dingen in de buurt te komen en als er zon ding zit durf ik ook niet meer te slapen dus ik moet iets en de hond vind het leuk om te doen +:)+

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 04:59

Pfff lekkere verhalen hier! Ik ben ook super bang voor spinnen := Gister tijdens het schoonmaken een dikke tegengekomen, ben keihard weggerend.. hart zat in m'n keel. Vieze rotbeesten!

En voor de mensen die zeggen dat we zeikerds zijn en ons niet moeten aanstellen: een angst voor spinnen is inderdaad irreëel maar dat betekend niet dat hij niet echt kan zijn. Van zo'n angst kom je niet zo makkelijk af als je zou denken :)

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 05:19

Samiyah schreef:
Pfff lekkere verhalen hier! Ik ben ook super bang voor spinnen := Gister tijdens het schoonmaken een dikke tegengekomen, ben keihard weggerend.. hart zat in m'n keel. Vieze rotbeesten!

En voor de mensen die zeggen dat we zeikerds zijn en ons niet moeten aanstellen: een angst voor spinnen is inderdaad irreëel maar dat betekend niet dat hij niet echt kan zijn. Van zo'n angst kom je niet zo makkelijk af als je zou denken :)

je mag super milo wel een keer lenen :')

Ik ben dus ook super bang voor spinnen en je komt er ook niet zomaar overheen. Mijn moeder heeft het ooit eens geprobeerd met zo'n hooiwagending (zon grote mug) die moest ik dan bij zijn pootje pakken maar telkens als ik mijn hand uitstak begon ik al te trillen over mijn hele lijf, was dus niet gelukt.
Voor mijn school heb ik ook ooit een vogelspin moeten hanteren maar zodra ik die vieze harige pootjes op mijn hand voelde was mijn reactie aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh hup hand in de lucht, spin vloog door het lokaal en ik weet niet of die het overleefd heeft.

Ik weet zelf eigenlijk naar waar die angst vandaan komt, heb ik altijd al gehad maar niemand in mijn gezin is bang voor spinnen.

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 05:30

Nou ik ben vanacht ook getreiterd door een spin. Heb nachtdienst, zat achter de tafel. Links zag ik hem ineens lopen. Ik ergens anders aan de tafel gaan zitten, liep hij ineens daar!
Een doekje vochtig met alcohol (in de hoop dat, dat verdoofd ofso haha) gemaakt. Staan twijfelen durf ik het/durf ik het niet. Toen maar mijn collega gebeld, nadat ze me eerst uit heeft staan lachten heeft ze hem voor me weg gehaald. En ik stond op een kruk, want zoals ik al d8 vloog hij eerst nog weg, voor ze heb te pakken had.

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:21

Ik heb een keer gehad dat ik lekker in bed lag tv te kijken, en toen kroop er een spin op me hoofd! Ik heb nog nooit zo hard gegild brrrrr vind het enge beesten kan er niks aan doen

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:31

Ik ben dus niet de enige die ze onder een kopje zet :')

Maar sinds wij hier 2 katten hebben zitten hier veel minder spinnen

Ik ging een keer bij een vriendin slapen, en daar zaten heel veel grote zwarte spinnen.
Ik was zoo bang :o
Ze liepen boven me hoofd over het plafond, en zaten in hoekjes en boven mijn hooft, bij het raam :(
En nee het was helaas geen droom ;(

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:33

ElineS schreef:
Phylos schreef:
Pas op met het pletten van spinnen. Als die zwanger blijkt te zijn ben je niet blij en heb je er ineens 100 in je kamer lopen! Dit overkwam mijn zusje (in Panama)

:wow: :wow: |(

Dan blijf je trappen :P

Chimene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:37

ik gisteren nog een griezelmoment.
mijn moeder vroeg of ik het dekbedovertrek enz. eraf wou halen nou dat wil ik wel ff doen.
ik schuif me nekrol opzij(waar ik dus met me hoofd lig) komt er een langpoot me bed oprennen!
ik gilde heel hard en rende naar de badkamer.
me moeder zo : wat is er?
ik : er zit een langpoot op me bed!!
nou ze had hem weg gehaald.
zegt ze zo die spin is uit je nest...
dus ik in paniek! whaaaatt en spinnennest?
dit meen je niet? echt?
zei nee een spin in je nest.
ik heb niet lekker geslapen haha %)

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:45

Tempus schreef:
Ik zie ze bij mij op het werk ook geregeld ( maar dan nog een maatje groter als deze). Jakkes, laat ze altijd lopen en vind ze dan een paar dagen later dood terug ergens in een hoekje. Zelfs dan zien ze er nog monsterlijk uit :p gooi ze dan buiten ipv in de vuilniszak

Spinnen kunnen ook dood lijken, en dan opeens weglopen -O-
Ik ben dus ook bang voor dode spinnen :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:00

Brr ja die engerds hebben wij ook! Jaren geleden echt eens een invasie gehad, we hadden er zoveel!
Die kropen idd ook op je als je een stoel zat. Doodeng. Ze waren overal en we hadden witte muren. Nou je flipt echt dan hoor. Heb er ooit eentje gezien die echt mega groot was, zo groot heb ik ze daarna nooit meer gezien. Ik weet niet of mannetjes groter zijn dan vrouwtjes maar die was echt zo ontzettend groot. Zeker zo groot als een kinderhand.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:02

Gadverdamme, vind spinnen echt eng :n
Stiekem vind ik lieveheersbeestjes nog veel enger......... :+