Phylos schreef:Pas op met het pletten van spinnen. Als die zwanger blijkt te zijn ben je niet blij en heb je er ineens 100 in je kamer lopen! Dit overkwam mijn zusje (in Panama)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
misschien maar ik vind het echt doodeng..
Eigenlijk geen enkel dier waar ik van zou schrikken..
Mja, ik heb mijn gevoel niet in de hand op het moment dat ik een spin zie. Daar heb ik geen controle over en ik kan die angst ook niet zomaar uitzetten.
AnnemiekvM schreef:Probeer steeds in jezelf te zeggen/ in te beelden: het is een lief zacht klein konijntje. Schijnt te helpen!
whahahaha
die eet ze gelukkig meestal keurig op
die dikke zwarte zitten bij ons ook vaak in huis
Gister tijdens het schoonmaken een dikke tegengekomen, ben keihard weggerend.. hart zat in m'n keel. Vieze rotbeesten!
Samiyah schreef:Pfff lekkere verhalen hier! Ik ben ook super bang voor spinnenGister tijdens het schoonmaken een dikke tegengekomen, ben keihard weggerend.. hart zat in m'n keel. Vieze rotbeesten!
En voor de mensen die zeggen dat we zeikerds zijn en ons niet moeten aanstellen: een angst voor spinnen is inderdaad irreëel maar dat betekend niet dat hij niet echt kan zijn. Van zo'n angst kom je niet zo makkelijk af als je zou denken

Tempus schreef:Ik zie ze bij mij op het werk ook geregeld ( maar dan nog een maatje groter als deze). Jakkes, laat ze altijd lopen en vind ze dan een paar dagen later dood terug ergens in een hoekje. Zelfs dan zien ze er nog monsterlijk uit :p gooi ze dan buiten ipv in de vuilniszak