Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Er is geloof ik een stroom van neppe seresto banden in omgang, waarbij inderdaad de werking niet goed is en/of minder lang. Het beste kun je contact met seresto zelf opnemen - geloof dat zij daar een oproepje over hebben gedaan en als ze kunnen nakijken of het een nepperd is of niet, krijg je geloof ik een nieuwe vergoed ook.
Maar verder; dit jaar zijn de teken oa ook echt vreselijk hardnekkig en in veelvoud aanwezig, dus kan me goed voorstellen dat de banden dat minder goed aankunnen. Resistentie tegen seresto banden hoor ik dan eigenlijk niet, dus ik acht de kans groter dat het hier om een neppe band gaat die je met pech gekregen hebt; deze werken idd niet optimaal.
Cath schreef:Ik gebruikte de band al een paar jaar, ik was erg tevreden want hij deed goed zn werk. Tot mijn hond vorig jaar ineens ontstoken wonden kreeg precies onder de band. Dus gelijk die band afgedaan en toen waren de wonden zo weg gelukkig. Maar ik durf het niet meer te gebruiken nu..
AMCM schreef:Cath schreef:Ik gebruikte de band al een paar jaar, ik was erg tevreden want hij deed goed zn werk. Tot mijn hond vorig jaar ineens ontstoken wonden kreeg precies onder de band. Dus gelijk die band afgedaan en toen waren de wonden zo weg gelukkig. Maar ik durf het niet meer te gebruiken nu..
Wat naar zeg! In Amerika zijn er nog soortgelijke klachten geweest.
Mijn honden hebben nog nergens last van gehad.
Maar na slechts 4 maanden dus wel vlooien
Spenk schreef:Volgens mijn dierenarts werken ze niet meer bij iedereen ivm met resistentie wat steeds meer en meer opduikt.